همراه اول
17. تير 1396 - 9:57   |   کد مطلب: 31778
عضو شورای اسلامی شهر تهران و کارآفرین نمونه کشور
خودشناسی گام نخست موفقیت است/ کارآفرینی نیاز به حساب بانکی پر و پیمان ندارد
خودشناسی گام نخست موفقیت است/ کارآفرینی نیاز به حساب بانکی پر و پیمان ندارد
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همسران را همراه خود کردن از نکات کلیدی است، اظهار کرد: در راه‌اندازی کسب و کار یک حساب بانکی پر و پیمان نیاز نیست بلکه دیگران هستند که نداشته‌های شما را تأمین می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،فاطمه دانشور در سلسله‌نشست‌های خانه جوان با عنوان کارآفرینی و جوانان با بیان اینکه بهترین سنی که افراد با خود بیندیشند و به نقاط قوت خود پی ببرند، اوایل جوانی و کمی در دوران نوجوانی است، اظهار کرد: در این سنین داشتن مطالعه علاوه بر کتاب‌های درسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه هم دانشگاهیان من همه کارمند شدند، اما من شرکت‌هایی را تشکیل دادم که افراد بسیاری از آنان دارای مدارک عالی دانشگاهی هستند و مشغول به کار هستند، گفت: خودشناسی گام نخست موفقیت است.

این کارآفرین نمونه کشوری با تأکید بر اینکه همه قرار نیست که کارآفرین باشند اما باید هر کس خود را به خوبی بشناسد و در این راه گام بردارد، ادامه داد: افراد من وجودی خود را تک بعدی ندانند و برای ابعاد مختلف شخصیتی برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرار نیست همه دنیای خود را با دیگران شریک کنید بلکه بخشی از دنیای خود از آن خود شماست،
اظهار کرد: اهداف خود را در ابعاد مختلف شخصیتی تعیین کنید، انسان موجودی در ارتباط با دیگران است پس باید اهداف اجتماعی نیز برای خود تعیین کند.

دانشور با اشاره به اینکه اهداف نیکوکاران را برای خود ترسیم کنید، گفت: افرادی که هوش معنوی بالایی دارند تاریخ را رقم می‌زنند و نمونه این افراد را می‌توان امام خمینی(ره) دانست که با برقراری ارتباط با خدا اقدامات بزرگی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه توده به دنبال چنین افرادی هستند، اظهار کرد: اهداف نیکوکارانه به ارتقای هوش معنوی افراد کمک خواهد کرد.

این کارآفرین نمونه کشوری با اشاره به اینکه در خدمت به دیگران خداوند نگاه ویژه دارد، افزود: وقتی انسان در خدمت دیگران است، اتفاقاتی در زندگی خود می‌بیند که به نظر معجزه است.

وی با بیان اینکه انتخاب همسر در راستای رسیدن به اهداف زندگی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: پس از اینکه اهداف را نوشتیم، یک نظم ایجاد می‎شود آنگاه می‌توانید اهداف خود را محقق کنید.

دانشور با اشاره به اینکه بانوان باید به شکلی رفتار کنند که مردان در خانه رئیس باشند، ادامه داد: در جامعه بانوان به یک مرد مقتدر نیاز دارند، چرا که هر جا بخواهید فعالیت کنند وجود یک مرد مقتدر محاسبات را به نفع زنان تمام می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بانوان همواره مردان خود را قوی نگاه دارند، خاطرنشان کرد: به لحاظ روحی و روانی مردان را تقویت کنید تا آسیب نبیند زیرا وقتی این روحیه آسیب ببیند نخستین افرادی که متضرر شوند، بانوان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای کارآفرینی شرکت‌های خانوادگی تأسیس شود موفقیت حاصل می‎شود، گفت: در زندگی ساعاتی را به همسر باید اختصاص داد.

وی با بیان اینکه همسران را همراه خود کردن از نکات کلیدی است، اظهار کرد: در راه‌اندازی کسب و کار یک حساب بانکی پر و پیمان نیاز نیست بلکه دیگران هستند که نداشته‌های شما را تأمین می‌کنند.

دانشور با اشاره به اینکه در این راه برقراری ارتباط از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: باید بتوان افراد موثر را حفظ کرد تا بتوانیم اهداف خود را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت‌ها به دست می‌آید و تنها اراده حرکت نیاز است، تصریح کرد: کارآفرین نباید از هیچ کاری خجالت بکشد و باید همه پله‌ها را طی کند و به یکباره نباید انتظار داشت که رئیس شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بخشی از نخستین پولی که به دست آوردم صرف خیریه کردم و خداوند نیز من را همراهی کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار