همراه اول
18. تير 1396 - 9:52   |   کد مطلب: 31787
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان :
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد استان همدان
" برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد استان همدان "
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت :اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا20 مرداد با حضور سازمان های مردم نهاد ، استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان ، سازمان بهزیستی ، فرمانداری و دیگر دستگاههای برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسداله ربانی مهر گفت : این جشنواره در رشته های ورزشی چون فوتسال و تیراندازی و برنامه های فرهنگی چون اردوهای سیاحتی ، زیارتی و گردشگری و اجرای برنامه های متنوع دیگری برگزار می شود .

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در این جشنواره سعی داریم زمینه همکاری و تعامل بیشتر اعضاء تشکل ها را فراهم کنیم تا بتوانند در جامعه برنامه ها و همکاری بیشتری با هم داشته باشند .

ربانی مهر گفت : این جشنواره استانی مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های منطقه ای و کشوری در حوزه سازمان های مردم نهاد است که سعی داریم با مشارکت خوب سازمان های مردم نهاد و با اجرای برنامه های فرهنگی ، شاد و با نشاط در فصل تابستان برگزار شود .

وی در پایان اضافه کرد : همدان با دارا بودن بیش از 300 سازمان مردم نهاد در سطح استان از فعالترین استانهای کشور در حوزه سازمان های مردم نهاد است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار