همراه اول
18. تير 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 31796
حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه پاس از حضور عادل فردوسی پور در همدان
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با حمایت همه جانبه از حضور تیم فوتبال رسانه ورزش ایران برای برگزاری دیدار دوستانه در همدان گفت: حضور تیم رسانه ورزش ایران به ویژه فردوسی پور در ترکیب این تیم جهت بازی دوستانه با تیم حامیان کودکان سرطانی همدان ، بهترین فرصت برای اثبات توانمندی فوتبال این شهر است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدتقی رحیمی افزود: تیم رسانه ورزش ایران متشکل از افراد شناخته شده و مطرح رسانه کشور قرار است پنجشنبه این هفته برای برگزاری بازی خیرخواهانه با تیم حامیان کودکان سرطانی همدان به این شهر سفر کنند و از تمامی هواداران متعصب تیم پاس درخواست می کنم که حمایت و تشویق لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: این بازی فرصت مناسبی برای اثبات تعصب طرفداران پاس همدان نسبت به این تیم است و امیدوارم شاهد حضور حداکثری هواداران تیم در این مسابقه خیریه باشیم.
رحیمی بیان کرد: این مسابقه فرصت مناسبی برای شناخت نزدیک فردوسی پور و سایر اصحاب رسانه کشور نسبت به میزان تعصب هواداران فوتبال و نیز امکانات فوتبالی این شهر است تا ثابت کنیم همدان شایسته برخورداری از تیم های بزرگ می باشد.
وی افزود: از تمامی هواداران پاس می خواهم ضمن حضور پرشور در بازی روز پنجشنبه، به تشویق هر دو تیم بپردازند ضمن اینکه جنبه معنوی این بازی که به نفع کودکان سرطانی برگزار می شود نیز حایز اهمیت می باشد

دیدگاه شما

آخرین اخبار