همراه اول
19. تير 1396 - 13:01   |   کد مطلب: 31807
پیروزی تیم همدان برابر تهران در مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور
دبیر هیات کشتی همدان گفت: در مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور تیم همدان از سد تیم تهران گذشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مجتبی توتونی با بیان این که در مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور تیم های کشتی آزاد و فرنگی همدان میهمان تیم تهران بودند اظهار داشت: تیم کشتی آزاد نوجوانان همدان تیم کشتی نوجوانان تهران را در خانه خود شکست داد و گام اول را در این مسابقات محکم برداشت.
وی افزود: این برد در حالی رقم خورد که تیم همدان به دلیل حضور علی قپانوری در اردوی تیم ملی نوجوانان و مخالفت مربیان تیم ملی با حضور وی در این مسابقه با 9 کشتی گیر در مقابل تیم 10 نفره تهران حاضر شد.
وی با اشاره به این که در کشتی فرنگی تیم نوجوانان همدان نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد گفت: از آنجا که کشتی فرنگی در همدان همواره مهجور بوده و به تازگی گام های مثبتی در این زمینه برداشته شده این شکست تا حدی قابل پیش بینی بود.
توتونی اضافه کرد: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان همدان در این مسابقه با داریوش ولی زاده، حسین قنبری، محمدرضا ترک، امیرحسین سلطانی، عباس جانی، امیر رحمانی، حسین رسولی، فردین طالبی و علی شیخی به مصاف تیم تهران رفت.
وی خاطر نشان کرد: تیم کشتی فرنگی همدان نیز متشکل از محمدرضا اصغری، هادی برزگر، امیر حسین بلالی، امیرحسین درگاهی، محمد مهدی عزیز محمدی، علیرضا زارعی، رضا رهبری کرامت، عرفان عمادی، سجاد محمد پور و جواد مرادی بود.
دبیر هیات کشتی استان همدان عنوان کرد: حسین بختیاری، علی اصغر قنبری، حسین بربط و علیرضا بهرامی مربیان تیم های نوجوانان کشتی استان همدان در این مسابقه بودند. همچنین سرپرستی تیم را حاج رضا سامعی برعهده داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار