همراه اول
19. تير 1396 - 13:15   |   کد مطلب: 31808
در دیدار مدیران کل ورزش و جوانان استان وصداوسیمای مرکز همدان مطرح شد؛
لزوم همکاریهای متقابل رسانه ملی و دستگاه ورزش در جهت حمایت از ورزش
لزوم همکاریهای متقابل رسانه ملی و دستگاه ورزش در جهت حمایت از ورزش
مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان بر تعامل هر چه بیشتر صداوسیما و اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،منعم در این دیدار گفت:صداوسیما مرکز همدان همواره یار و حامی ورزش بوده است و امیدواریم با حمایت این مجموعه شاهد رشد ورزش و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از توجهات رسانه ملی در انعکاس شایسته و مطلوب رخدادهای ورزشی استان ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همفکری رسانه ملی و اداره کل ورزش و جوانان موفقیتهای خوبی نصیب ورزش استان گردد.
منعم در پایان بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن درتامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان تاکید کرد.
مدیرکل صداو سیمای مرکز همدان نیز در این مراسم خواستار همکاری هیات های ورزشی و اداره کل مبنی بر تولید برنامه های مشارکتی شد و افزود: صداوسیمای مرکز همدان آمادگی دارد با تمام وجود در خدمت ورزش استان باشد .
وی حوزه ورزش را از مهم ترین محورهای برنامه سازی در رسانه استانی دانست و تصریح کرد:صداوسیما با توجه به مخاطب عام در گروه های سنی مختلف به فراخور موقعیت و زمان، توجه ویژه ای به ورزش داشته است.
حسین میسر توجه بیشتر به انعکاس رویدادهای ورزشهای پرطرفدار را از درخواستهای مردمی اعلام کرد و افزود: کمبود امکانات و منابع رسانه استانی می طلبد که نهادهای فرهنگی استان همکاری و مشارکت بیشتری با صداوسیما داشته باشند.
طرفین در پایان این دیدار بر همکاریهای متقابل در جهت ارتقاء فرهنگ ورزش ، سلامت محوری و توسعه ورزش همگانی نیز تاکید نمودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار