همراه اول
20. تير 1396 - 20:18   |   کد مطلب: 31823

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،متن جوابیه مرتضی قدرتی در خصوص انتشار برخی متون به نقل از ایشان در فضا های مجازی
به نام خدا
اخیراً متن خبری با عنوان هشدار جدی به مسئولان کشوری
هجوم گوریل ها به صنعت ورزش کشور و تبدیل باشگاه های بدنسازی ایران به آزمایش گاه های حیوانی غرب در کانالهای اجتماعی خصوصاً همدان ورزش و تنور داغ ورزش با تصویر اینجانب انتشار یافته است، که بنده را ملزم به نگارش و تصحیح متن مذکور نمود.
1-  در مکالمه اینجانب با خبرنگار همدان ورزش از هجوم گوریل ها به صنعت ورزش صحبتی نگردیده است، چراکه پس از سالها زندگی با خانواده بزرگ و محترم بدنسازی و پرورش اندام ، بنده هیچگاه از چنین الفاظ نادرستی در توصیف معانی استفاده نمی نمایم، خوشبختانه مستندات صحت گفتار اینجانب نیز موجود است.
2-  مطالبی با عنوان فوق از سوی فرد دیگری که ایشان نیز در مصاحبه دیگری با همدان ورزش شرکت نموده بودند مطرح گردیده و به اشتباه متن گفتار ایشان را در زیر تصویر من کار نموده اند. دوستان و همکاران ارجمند می توانند با مراجعه به سایت خبر متن گفتگو را ملاحظه نمایند.
3-  جمله ای تحت عنوان تبدیل باشگاه های بدنسازی به آزمایشگاه های حیوانی غرب بیان نگردیده و این تیتر نیز به صورت سلیقه ای استفاده شده.
4-  عجیب تر آنکه خبرنگار دیگری متن گفتار فردی دیگر را در خصوص رواج دارو های حیوانی گوریل و کرگدن در متن خود به اینجانب نسبت داده و آن را در یک کانال ورزشی که کارش داغ نمودن تنور ورزش است قرار می دهد و با تحریف واقعیت قصد در تشویش اذهان عمومی را دارد.چنانچه خبرنگار یا منتقد محترم متن ها را با دقت کافی بخوانند متوجه خواهند شد که متن مورد نظر ایشان مربوط به آقای آذر می باشد.
5-  نمی دانم چرا و به چه قیمتی، برخی افراد با قصد مطرح نمودن خویش، اینگونه کمر به تخریب ورزش استان و پیشکسوتان و متخصصان آن بسته اند.
در پایان باید گفت خانواده بزرگ و محترم بدنسازی و پرورش اندام ایران و همدان همواره رو به رشد و شکوفایی است و شما نمی توانید فاتحه آنرا با شانتاژ نمودن و تحریف واقعیات و ایجاد تشویش در اذهان ورزشکاران و ورزش دوستان بخوانید. لطفاً اگر برایتان مقدور است کمی با وجدان انسانی بیشتر با یکدیگر رفتار نمایید و برای مطرح نمودن خودتان، دیگران را دچار آسیب ننمایید.
از خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام خواهشمندم؛ مطالبی را که گاهی با نام اینجانب در شبکه های اجتماعی ملاحظه می نمایند باور ننموده و صحت مطالب مرتبط با بنده را از طریق سایت ها کانال های رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان ملاحظه فرمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار