همراه اول
21. تير 1396 - 8:38   |   کد مطلب: 31825
مسابقه ی فوتبال ؛ بهانه ی عاشقانه ی ورزشی ها
90 دقیقه تاپ و شگفت‌انگیز برای ماندگاری لبخند کودکی
90 دقیقه تاپ و شگفت‌انگیز برای ماندگاری لبخند کودکی
تیم رسانه ورزش ایران به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین سفر می کند تا در یک بازی دوستانه و خیرخواهانه برابر تیم حامیان کودکان سرطانی استان به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پس از یک ماه تبلیغات رسانه‌ای، تیم رسانه ورزش  ایران به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین سفر می کند  تا در یک بازی دوستانه و خیرخواهانه برابر تیم حامیان کودکان سرطانی  استان  به میدان برود.

عادل فردوسی‌پور، پیمان اسدیان مدیر شبکه ورزشی خبر، علیرضا اکبری‌خرم، محمدحسین میثاقی، رضاترابیان، مهدی توتونچی، مهدی محمدی، علیرضا خلیفه، رضا خسروی، محمد سیانکی، سیامک اق یاری، سیامک خاجی، هادی وداعی، رضا عظیمی. روح‌ا... وحدتی، عبدالواحد میرزازاده، مصطفی لشکری، مصطفی موسوی، آرمن ساروخانیان، کیوان طاهرکناره، نیما علیپور، اسماعیل کیاحیرتی، محمود نجف زاده و مرتضی احمدی اعضای تیم رسانه ورزش ایران هستند.

اما تیم منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان هم از سال 94 با هدف انجام بازی‌های خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی تشکیل شد. امیر بادافره از فوتبالیست‌های همدان که بیشتر خارج از استان در چندین تیم سابقه بازی داشته مدیر و موسس این تیم است.

با تشکیل این تیم تاکنون 3 بازی خیرخواهانه با تیم‌های رسانه ورزش ایران (عادل فردوسی‌پور) در ورزشگاه آزادی، تیم خبرنگاران ایران و تیم منتخب رادیو و تلویزیون و عوامل دوربین برنامه 90 ایران انجام شده است.

در تیم منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان افرادی از تمامی اقشار از هنرمندان عرصه موسیقی کشور و همدان، ورزش، پیشکسوتان و فوتبالیست‌های همدان، رشته‌های رزمی و ...استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار