همراه اول
21. تير 1396 - 10:50   |   کد مطلب: 31828
پیشنهاد همدان به فدراسیون برای میزبانی دو رویداد مهم کشتی
رییس هیئت کشتی از پیشنهاد فدراسیون به استان همدان برای میزبانی از دو رویداد مهم داخلی و بین المللی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی رحیمی فر در رابطه با دیدار اخیر خود با رئیس فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: روز سه شنبه به دعوت فدراسیون کشتی با تنی چند از مسئولان این فدراسیون از جمله رئیس و دبیر آن دیدارهایی داشتیم که در آنها به تبادل نظر پیرامون وضعیت کشتی استان همدان پرداختیم.

وی با بیان این که رسول خادم عقبه کشتی استان همدان را درخشان ذکر کرد اظهار داشت: رئیس فدراسیون کشتی حضور همزمان یک ملی پوش نوجوان به نام علی قپانوری و یک ملی پوش جوان به نام دانیال شریعتی نیا و همچنین دو مربی و قهرمان ارزنده اسبق استان، مسعود مصطفی جوکار و صادق گودرزی، در اردوهای تیم ملی را نشان از شروع حرکتی مثبت در کشتی همدان دانست و ابراز امیدواری کرد که کشتی همدان به دوران اوج خود بازگردد.

رحیمی فر عنوان کرد: رئیس فدراسیون کشتی یک شک سازنده با سازماندهی مناسب و برگزاری مسابقات متعدد در رده های مختلف سنی را برای بازگشت کشتی همدان به دوران اوج خود ضروری دانست.

وی ادامه داد: هیئت کشتی استان در ابتدای شروع کار خود در دوره جدید با همین اهداف فعالیتش را آغاز کرد و برگزاری لیگ‌ رده های پایه در سطح استان را در ستور کار خود قرار داد که گزارش آن در همین دیدار به اطلاع رئیس فدراسیون رسید.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به این که رسول خادم در این دیدار پیشنهاد میزبانی از دو رویداد مهم داخلی و بین المللی را به هیئت کشتی استان داد اظهار داشت: قرار بر این شد هیئت کشتی در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام و پاسخ نهایی خود را به فدراسیون بدهد.

رحیمی فر خاطر نشان کرد: در بخشی از این ملاقات به بررسی وضعیت کشتی گیران ملی پوش استان در تیم ملی نوجوانان و جوانان اختصاص یافت و بازدیدی هم از تمرینات این تیم‌ها و ملی‌پوشان استان داشتیم.

وی عنوان کرد: در این ملاقات سعید گودرزی، نایب رئیس کشتی استان، و ابرار خرم از مربیان سازنده کشتی همدان در مورد وضعیت کشتی همدان با رئیس و برخی دیگر از مسئولان فدراسین به تبادل نظر پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار