همراه اول
22. تير 1396 - 9:54   |   کد مطلب: 31843
دونده نوجوان همدانی فینالیست مسابقات جهانی کنیا شد
دبیر هیأت دو و میدانی همدان از راهیابی سید امیر زمان‌پور دونده همدانی به فینال مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان در کنیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مسعود بنوان از حضور موفق سیدامیر زمان‌پور در مسابقات جهانی و صعود این ورزشکار نوجوان خوش آتیه استان به فینال رقابت ها خبر داد و اظهار کرد: سیدامیر زمان‌پور ساعت 12:20 دقیقه در مصاف با حریفان در دسته دوم 1500 متر خوش درخشید و به فینال راه یافت.

وی به رکورد ثبت شده این دو و میدانی‌کار ملی‌پوش استان اشاره کرد و گفت: سیدامیر زمان‌پور موفق به ثبت رکورد چهار دقیقه و یک ثانیه و 38 صدم ثانیه در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان در کنیا شد.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان بیان کرد: با ثبت این رکورد سید امیر زمان‌پور تنها نماینده کشورمان در ماده 1500 متر به فینال مسابقات راه یافت و روز جمعه در 1500 متر نهایی و در ساعت 19:46 دقیقه به مصاف حریفان می‌رود.

وی با اشاره به آمادگی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات، افزود: انتظار درخشش دو و میدانی‌کاران همدانی ملی‌پوش را در رقابت‌های جهانی داشتیم و ثبت این رکورد و راهیابی به فینال امیدها را برای کسب عنوان این ورزشکار دوچندان کرده است.

بنوان در ادامه به مسابقه دیگر دو و میدانی‌کار استان در این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: آرمین شاه‌ملکی تنها نماینده ملی‌پوش ایران در 10 کیلومتر پیاده‌روی نیز در آخرین روز رقابت‌ها شنبه هفته آینده ساعت 11:05 دقیقه به میدان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دو نماینده اعزامی استان به این مسابقات از دوندگان خوش‌آتیه استان و کشور هستند که امیدورایم با عملکرد خوب موفق به کسب عنوان جهانی شوند.

گفتنی است مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان کنیا طی چهار روز دنبال می‌شود که امروز در نخستین روز از رقابت‌ها سیدامیر زمان‌پور موفق به راهیابی فینال ماده 1500 متر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار