همراه اول
24. تير 1396 - 9:30   |   کد مطلب: 31853
آغاز مجدد فعالیت ورزش باستانی در زورخانه شاه مردان علی(ع) همدان
غلامرضا خاکساری از شروع به کار مجدد گود زورخانه شاه مردان مولای متقیان علی(ع) همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس هیئت ورزش باستانی و زورخانه ای استان از شروع به کار مجدد گود زورخانه شاه مردان علی(ع) همدان خبر داد و افزود: اين باشگاه به علت تعميرات وتغيير معماري وجابجايي سردم مرشد مدتی تعطيل بود که بعدازگذشت 50 روز و با تلاش های خانواده صباغ این زورخانه روز گذشته مجددا آغاز به کار کرد.
وی با تقدیر از تلاش های صباغ صاحب زورخانه شاه مردان در تعمیر و تجهیز این زورخانه گفت: در مراسم بازگشایی مجدد این زورخانه پيشكسوتان از تهران واراك حضور داشتند و به مناسبت هفته پهلوانی به اجرای برنامه پرداختند .
غلامرضا خاکساری تصریح کرد: این برنامه یک میهمان ویژه نیز داشت و آن هم حضور دكترحاج حسين مسچي 85 ساله و كهنه سوار و صاحب شال و تنهاپزشك باستاني كار کشور با٧٥سال سابقه ورزشي بود .
وی ادامه داد: دکتر مسچی يكي از بنيانگذاران درمانگاههاي مهديه ومديرعامل اين درمانگاه هاي خيريه دركنارشهید آيت الله مدني بوده اند كه سالها به دستورايشان بيماران مراجعه كننده به صورت كاملا رايگان ويزيت مي شدند و امروز نیز ایشان علارغم سن بالاي خود بیش از 70 نفر را در شبانه روز ئیزیت می کنند.
رئیس هیئت ورزش باستانی همدان در پایان افزود: فعالیت گود زورخانه شاه مردان از روز گذشته آغاز شده و علاقمندان می توانند به این مجموعه واقع واقع در فلكه فردوسي به سمت مصلي مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار