همراه اول
24. تير 1396 - 12:06   |   کد مطلب: 31862
در روز پایانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کنیا
دو و میدانی‌کار همدانی در تارتان ورزشگاه نایروبی به میدان می‌رود
دو و میدانی‌کار همدانی در تارتان ورزشگاه نایروبی به میدان می‌رود
دبیر هیأت دو و میدانی همدان گفت: امروز آرمین شاه‌ملکی تنها نماینده کشورمان در ماده 10 کیلومتر پیاده‌روی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کنیا به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسعود بنوان با اشاره به حضور دو نوجوان دو و میدانی‌کار همدانی در مسابقات جهانی کنیا، اظهار کرد: سید امیر زمان‌پور تنها ملی‌پوش ماده 1500 متر کشورمان در دور مقدماتی رقابت‌ها خوش درخشید و با ثبت زمان چهار دقیقه و یک ثانیه و 38 صدم ثانیه به فینال راه یافت.

وی به رکورد ثبت شده زمان‌پور در فینال مسابقات اشاره کرد و گفت: این دو و میدانی‌کار خوش‌آتیه همدانی در مرحله نهایی رقابت‌ها موفق به ثبت زمان سه دقیقه و 54 ثانیه و 59 صدم ثانیه شد و عنوان ششمی مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان با بیان اینکه دیگر دو و میدانی‌کار ملی‌پوش استان نیز امروز در آخرین روز مسابقات به رقابت با حریفان خواهد پرداخت، تصریح کرد: آرمین شاه‌ملکی آخرین نماینده تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان نیز امروز به میدان می‌رود.

وی یادآور شد: آرمین شاه‌ملکی تنها نماینده کشورمان در ماده 10 کیلومتر پیاده‌روی از ساعت 11:05 امروز برای رقابت با حریفان در ورزشگاه کنیا، مسابقه می‌دهد.

بنوان خاطرنشان کرد: البته دو ورزشکار اعزامی استان با توجه به سپری کردن تمرینات، آمادگی لازم برای حضور ر رقابت‌ها را داشته و زمان‌پور نیز عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم آرمین شاه‌ملکی آخرین نماینده ملی‌پوش کشورمان با عملکرد خوب خود در این رقابت‌ها موفق به کسب نتیجه‌ای رضایت‌بخش و افتخار برای کشور عزیزمان شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار