همراه اول
26. تير 1396 - 8:05   |   کد مطلب: 31873
  دومین برد تیم کشتی آزاد نوجوانان همدان در لیگ منطقه ای کشور
هیات کشتی استلن همدان گفت: تیم کشتی آزاد و پهلوانی نوجوانان همدان در دور دوم لیگ منطقه ای تیم مرکزی را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مجتبی توتونی با بیان این که دور دوم لیگ منطقه ای کشتی نوجوانان کشور عصر یکشنبه در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار شد گفت: در این  دور تیم  استان همدان در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به مصاف تیم استان مرکزی رفت که در دو رشته آزاد و پهلوانی حریف خود را مغلوب کرد و در رشته فرنگی از میهمان خود شکست خورد.
وی افزود در رشته پهلوانی که هر تیم با 3 کشتی گیر به روی تشک رفت تیم همدان هر 3 کشتی را برد و با نتیحه 3 بر صفر تیم مرکزی را شکست داد.
توتونی عنوان کرد: در رشته آزاد تیم نوجوانان همدان  از 10 کشتی برگزار شده 9 کشتی را به نفع خود پایان داد و تیم کشتی آزاد نوجوانان مرکزی را 9 بر 1 از پیش رو برداشت.
وی اضافه کرد: این دومین بردی است که از دو مسابقه برگزار شده  در لیگ منطقه ای کشور برای تیم آزاد نوجوانان استان همدان ثبت شده است و این تیم بخت اول صعود از گروه خود به شمار می رود.
دبیر هیات کشتی استان همدان با اشاره به این که تیم کشتی فرنگی استان همدان رقابت را به میهمان خود تیم مرکزی واگذار کرد اظهار داشت: این باخت درحالی رقم خورد که در 10 وزن کشتی فرنگی تیم همدان در دو وزن کشتی گیر نداشت و با 8 کشتی گیر به مصاف تیم10 نفره مرکزی رفت.
توتونی تصریح کرد: در دور سوم این رقابت ها تیم نوجوانان همدان به مصاف تیم نوجوانان قم خواهد رفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار