همراه اول
28. تير 1396 - 13:13   |   کد مطلب: 31895
کاراته علاوه بر ورزش نوعی سبک زندگی و تمرین عمیق فلسفی است
نادر قرائی با اشاره به فعالیت 37 ساله خوددر رشته کاراته عنوان داشت : کاراته علاوه بر ورزش نوعی از سبک زندگی است که تاثیر زیادی می تواند بر زندگی سالم افراد داشته باشد و می توان گفت حالت پیشگیری دارد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نادر قرائی پیشکسوت با تجربه همدانی در رشته رزمی کاراته  مردادماه امسال نیز به مسابقات شوتوکان wskf که مرداد ماه در توکیو ژاپن برگزار می شود،از استان همدان اعزام می شود .

مسابقات جهانی کاراته که مرداد ماه امسال نیز در ژاپن و شهر توکیو برگزار می شود از همدان نادر قرائی در این مسابقات شرکت می کند وی نیز یک ماه پیش یک مدال طلا و نقره برای همدان به ارمغان آورد .

 

وی در خصوص مسابقات مردادماه در توکیو گفت : این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است و 111 کشور در این سازمان عضو هستند که فقط حدود 40 تا 50 کشور در این رویداد ورزشی حضور می یابند و رقابت ها بسیار سنگین و جدی است که امیدوارم بتوانم مدال خوشرنگی برای استان همدان در این دور از رقابت ها کسب کنم .

 

 

قرائی با اشاره به فعالیت 37 ساله خوددر رشته کاراته عنوان داشت : کاراته علاوه بر ورزش نوعی از سبک زندگی است که تاثیر زیادی می تواند بر زندگی سالم افراد داشته باشد و می توان گفت حالت پیشگیری دارد .

 

 

وی  با اشاره به اینکه حدود 25نفر از ایران در مسابقات مردادماه شرکت می کنند ادامه داد: از همدان سه نفر شرکت می کنند .

 

قرائی  با اشاره به پیشکسوتان این رشته ورزشی بیان داشت: امیدورایم که بریا اعزام و حضور پیشکسوتان در میادین بین المللی تعاملات و کمک های ارزنده ای صورت گیرد تا جوانان شاهد حضور پیشکسوتان و نتیجه گرفتن تلاشهایشان باشند .

 

پیشکسوت با تجربه همدانی افزود: در استان همدان معدود کاراته کارانی را داشتیم که بتوانند به مسابقات ژاپن اعزام شوند و حضور یابند چرا که ژاپن در رشته کاراته حرف اول را می زند . و به دنبال جذب اسپانسر هستم تا بتوان در مسابقات مردادماه شرکت کنم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار