همراه اول
1. مرداد 1396 - 12:42   |   کد مطلب: 31927
ریشه های معنوی و بنبه های قوی معنوبت در استان همدان باعث شده از لحاط امنینی ممتاز باشد
فرماندهی نیروی انتظامی عنوان داشت : در بحث پاسخگویی به مطالبات مردم و کم و کاستی ها در نیروی انتظامی مردم یی توانند با شماره 197 در تماس باشند و درخواست های آن ها در اولین فرصت آنالیز می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه  در جمع مدیر مسئول رسانه های خبری استان با اشاره به نقش مهم رسانه در امنیت اجتماعی اظهارداشت: در جامعه امروزی ما بالاترین سواد سواد رسانه ای است و بخشی از امنیت اجتماعی حاصل تلاش اصحاب رسانه در فرهنگ است.

 

وی ادامه داد: سواد و رسانه امروز طوری است که می شود آسیب ها را با آن الیتام بخشید و امنیت اجتماعی حاصل تمام مجموعه های مسولین است و نیرو با استفاده از توان خودش در ایجاد امنیت و ارامش تلاش می کند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت:مهمترین بخش در اجتماع  اهمیت امنیت  اجتماعی است و نقش رسانه در جامعه بی بدیل است.

 

وی عنوان داشت: نیرو بعنوان حافطان امنیت قدر دان حوزه رسانه است ونگاه قالب مردم به این صورت است که امنیت در استان خوب است و این امر فقط حاصل کار نیروی انتطانی نیست و تمام ارگان ها نیز در ایجاد امینت دخیل هستند .

 

مهدیان نسب بیان داشت :  هیچ فعالیتی در اجتماع بدون امنیت  انجام نمی شود و نیرو انتظامی ستون محکم این خیمه است.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه های معنوی و بنبه های قوی معنویت در استان همدان گفت : معنویت در استان  باعث شده که از لحاط امنینی ممتاز باشد.

 

فرماندهی نیروی انتظامی عنوان داشت : در بحث پاسخگویی به مطالبات مردم و کم و کاستی ها در نیروی انتظامی مردم یی توانند با شماره  197 در تماس باشند و درخواست های آن ها در اولین فرصت آنالیز می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد .

 

 

وی با اشاره به اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن استان گردشگری و توریستی حساب می شود و هر ساله میزبان مسافران زیادی است افزود: خوشبختانه با این جمعیت زیاد مسافران تا بحال نا امنی و مورد سرقت و ....زیاد مشاهده نشده است .

 

 

استان همدان از ظرفیت بالای رسانه ای برخوردار است

 

 

رئیس‌خانه مطبوعات همدان در این جلسه اظهار داشت : نقش بی بدیل رسانه در زوایای مختلف زندگی بشر ملموس است و امرور می بینیم که بک خبر فارغ از صف بندی خاصی در دنیا منتشر می شود و انتظار جامعه رسانه ای این است که در بحث  سرعت عمل و دقت انتطار ویژه ای است.

 

 

محمدرضا عارف بیان داشت : مجموعه انتطامی ما همه مد نطر داشته باشند که خبر زمان و کیفیت خود را از دست می دهد فایده ندارد و سرعت و دقت در خبر باید رعایت شود اخبار را  در اسرع وقت در اختیار سانه ها قرار دهیم.

 

 

استان همدان از ظرفیت بالای رسانه ای برخوردار است و متاسفانه در استان نیز شاهد بی توجهی به ندادن تجهیزات به خبرنگاران هستیم که امیدواریم در هفته خبرنگار خبر خوبی برای خبرنگاران داشته باشیم و مشکل تجهیزات و تردد وسیله نقلیه آن ها رفع شود .

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار