همراه اول
1. مرداد 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 31930
اختصاص اعتبار به شهرستان ها در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بيان اینکه وزارت ورزش و جوانان مبلغی برای توسعه هیأت‌های ورزش مصوب کرده است، گفت: به زودی سهمی از این مبلغ را برای هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی تزریق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم در نشست بررسی پروژه‌های در حال احداث ورزش تویسرکان اظهار کرد: از منابع مالی پیش‌بینی شده مبلغ عمده‌ای برای پروژه استخر شنای سرپوشیده بانوان و خوابگاه ورزشی تویسرکان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر پیگیری لازم در زمینه این پروژه‌ها افزود: امیدواریم بتوانیم به نحو مطلوب در خدمت رشد و پیشبرد پروژه‌های ورزشی تویسرکان پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه تویسرکان را پایگاه رشته کبدی استان همدان خواند و گفت: شهرستان تویسرکان در ورزش سپک‌ترا جایگاهی بسیار موفق و خوبی در استان دارد.

وی از خانم قمری قهرمان جهان در ورزش رزمی و سلمان تیموری قهرمان ورزش‌های سه‌گانه به عنوان ورزشکاران به نام تویسرکان یاد کرد و افزود: رشته‌های ورزشی مستعدی در تویسرکان داریم که در موفقیت ورزش استان نقش‌آفرینی دارند.

منعم با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان میزانی اعتبار برای توسعه هیأت‌های ورزش مصوب کرده است، گفت: به زودی سهمی از این مبلغ را برای هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی و روستایی تزریق کنیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار