همراه اول
2. مرداد 1396 - 7:51   |   کد مطلب: 31932
چراغ سبز سرمایه گذاری خیر ورزش دوست برای ایجاد پیست اسکی چهارفصل
رئیس مجمع خیرین استان همدان گفت: در صورت حمایت مسئوولان، یک خیر ورزش دوست غیر همدانی در این شهر پیست اسکی چهار فصل ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هادی سبزواری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دکتر بحرالعلومی براساس دعوت مجمع خیرین همدان و با ارشاد و راهنمایی یکی از پیشکسوتان ورزش استان و برحسب علاقه ای که به شهر همدان دارد، آمادگی خود را برای ایجاد این پیست اعلام کرده است.
وی اضافه کرد: این پیست چهار فصل اسکی به صورت مصنوعی و برای نخستین بار در ایران ایجاد می شود و نظیر آن هم اکنون در کشورهای مطرح اروپایی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری این خیر ورزش دوست حمایت همه جانبه استاندار، مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان و سایر مسئولان را می طلبد.
سبزواری بیان کرد: از آنجا که شرایط اقلیمی همدان کوهستانی است و مستعد ورزش های تفریحی نظیر اسکی می باشد، لذا احداث این مجموعه در رونق ورزش اسکی و گردشگری نقش بسیار مهمی خواهد داشت.
وی یادآور شد: این سرمایه گذار مقیم خارج از استان در صورت حمایت مسئوولان نسبت به همکاری لازم برای احداث این پیست مصنوعی اقدام خواهد کرد.
وی افزود: مجمع خیرین ورزشی استان همدان از آمادگی این سرمایه گذار در نصب پیست اسکی مصنوعی استقبال کرده است و امیدوارم هرچه سریعتر مقدمات ساخت این پروژه ورزشی فراهم شود.
همدان یکی از استان های مستعد در ورزش اسکی است.
حالا این سرمایه گذار برای شروع کارش می بایست از سوی مسئولان اجرایی استان دعوت شود تا ضمن اعلام آورده مالی خود، در خصوص جانمایی و واگذاری زمین مناسب برای اجرای طرح با مسئولان مربوطه گفت وگو کند.
وی هیچ سود و منفعتی از این پروژه خیرخواهانه نمی خواهد بلکه هدفش خدمت ماندگار در همدان است.
انتظار می رود استاندار همدان با دعوت از وِی، مسیر مسیر سرمایه گذاری خیرخواهانه را برای این سرمایه گذار مهیا سازد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار