همراه اول
2. مرداد 1396 - 12:58   |   کد مطلب: 31943
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد :
" آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان "
" آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان "
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : بانک مرکزی در اقدامی شایسته و قابل تقدیر با ارسال بخشنامه ای بر اساس اجرای تبصره 16 قانون بودجه سال 96 از 11 بانک کشور خواست نسبت به پرداخت ضربتی وام ازدواج در دو ماه مرداد و شهریور اقدام کنند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسداله ربانی مهر گفت : دولت در اجرای این طرح تصمیم دارد کسانی را که در صف پرداخت وام ازدواج هستند به زودی وام خود را دریافت نمایند و باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام نمایند .
وی گفت : در حال حاضر وام ازدواج 10 میلیون تومان است و همه بانکها موظف هستند این وام را بعد از تکمیل پرونده پرداخت کنند و دیگر وام سه میلیونی نداریم و هر بانکی وام ازدواج را 3 میلیون پرداخت کند غیر قانونی عمل کرده است .
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : با همکاری و هماهنگی خوب استانداری و بانکهای استان وام ازدواج از 57 میلیارد در سال 94 به 234 میلیارد تومان در سال 95 رسید که رشد 300 درصدی داشته است و در سال جاری نیز در سه ماه اول سال 96 نیز 6500 میلیارد تومان به 6500 زوج پرداخت شده است .
ربانی مهر گفت : یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید افزایش وام ازدواج از 3 به 10 میلیون بوده است و در سال جاری از بانکهـایی که در پــرداخت وام ازدواج بیشــترین همکاری را داشته اند تقدیــر می شود .
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان گفت : مدت زمان اجرای طرح ضربتی وام ازدواج مرداد و شهریور 95 است و زوج های جوان جهت ثبت نام بعد از مراسم عقد به سامانه بانک مرکزی مراجعه و بانک خود را مشخص نمایند و در این طرح بانکهای ملی ، صادرات ، تجارت ، کشاورزی ، مسکن ، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت ویژه آمادگی پرداخت وام ازدواج را دارند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار