همراه اول
7. مرداد 1396 - 8:17   |   کد مطلب: 31989
از همین ابتدا قدرت خودمان را نشان می‌دهیم
تسنیم/ سرمربی پاری‌سن‌ژرمن قول داد بهترین بازیکنانش را برای بازی سوپرجام فرانسه به میدان بفرستد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه بازی سوپرجام فرانسه مقابل موناکو ادعا کرد آماده‌ترین بازیکنانش را به میدان می‌فرستد.

او گفت: قطعا آماده‌ترین بازیکنان به لحاظ فیزیکی در میدان حضور خواهند داشت.مونیر با ما تمرین کرد و در بازی اخیر هم 45 دقیقه به میدان رفت.همه بازیکنان به سختی تلاش می‌کنند اما حضور هیچ‌کس در ترکیب اصلی قطعی نیست.وراتی و رابیو وضعیت خوبی دارد اما دی‌ماریا به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند.
او در ادامه افزود: شروع کردن فصل جدید با جام اهمیت زیادی دارد. به این دلیل سوپرجام فرانسه برایمان مهم است.آغاز رقابت‌های جدی با یک جدال بزرگ به نفع ما خواهد بود. موناکو به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ رقیب سرسختی محسوب می‌شود.هر چند ما و موناکو به لحاظ فیزیکی آمادگی صدرصدی نداریم اما هواداران از پاری‌سن‌ژرمن پیروزی می‌خواهند و تیم من هم برای بردن سوپرجام با نهایت توان می‌جنگد.به بازیکنان اعتماد دارم و می‌دانم نهایت توانشان را صرف پیروزی می‌کنند.برای شروع فصل جدید، شوق و انگیزه زیادی داریم. باتجربه‌تر شده‌ایم. از همین ابتدا راه می‌خواهیم نشان دهیم برای رسیدن به اهدافمان انگیزه و قدرت زیادی داریم.
گفتنی است بازی سوپرجام فرانسه ساعت 23:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه «استاد دی‌تانگر» در کشور مراکش بین پاری‌سن‌ژرمن و موناکو انجام می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار