همراه اول
8. مرداد 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 32002
مدافع پاس: روزهای خوشی در انتظار هواداران است
مدافع بلندقامت و بومی پاس گفت: امسال، سال خوبی در انتظار تیم پاس و فوتبال همدان است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،میلاد داوودی به همدان فوتبال، اظهار کرد: امسال با مدیریت خوب محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه و کادر اجرایی و نیز تدبیر کادر فنی، بازیکنان باتجربه و توانمندی جذب شده‌اند که شاکله و استخوان‌بندی مستحکمی را در تیم ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: امسال سال خوبی در انتظار تیم پاس و استان همدان است و به طور قطع روزهای خوشی پیش‌روی هواداران دلسور خواهد بود.

داوودی با دلخوری از برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه خودش گفت: زندگی فوتبالی و اخلاقی پیچیده‌ای در استان ندارم چرا که تمام افرادی که در فوتبال استان نقش دارند می‌دانند من از تمام رده‌های پایه کاپیتان تیم محبوبم، پاس همدان بودم و  از دوران مربیگری وینگو بگوویچ، امید طیری و مجتبی خورشیدی در لیست تیم پاس همدان قرار داشتم.

وی بیان کرد: حتی به علت مشکلات شخصی تصمیم بر ادامه مسیر فوتبالی خودم در  سایر استان‌ها داشتم و پنج سال متوالی در پاس نبودم. از فصل پیش که به لطف مدیریت و با وجود آسیب‌دیدگی به تیم محبوبم برگشتم تمام توانم را گذاشتم و با کمترین چشم‌داشتی در خدمت استانم بودم و نه تنها تیم پاس، در فصل جدید هم با وجود یک پیشنهاد لیگ یکی و سه پیشنهاد لیگ دویی از تیم‌های جنوبی حاضر در لیگ دو، بدون هیچ انتظاری در خدمت تیم پاس هستم.

داودی خاطرنشان کرد: به این مهم که در خدمت تیم محبوبم پاس هستم، افتخار می‌کنم. تمام این حاشیه‌سازی‌ها و حرف پراکنی‌ها از افرادی است که قصد خاصی برای زندگی فوتبالی‌ام و ‌پاس همدان داشتند اما تنها مشکلم که در چند روز اخیر باعث عدم حضورم در تمرینات شده بود، مشکل انجام خدمت سربازی بود که هنوز هم پیگیر هستم و تمامی اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه از روز اول در جریان این مشکل قرار داشته‌اند و امیدوارم هر چه سریع‌تر حل شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کس حق ندارد فضای همدلی و صمیمت تیم پاس را مخدوش کند، گفت: از دایلر مشاور باشگاه، آرتیمانی سرپرست تیم، مدیریت روابط عمومی و سایر اعضای تیم به خاطر کمک به تیم و ایجاد فضای مطلوب در بین اعضا قدردانی ویژه دارم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم‌های پاس و شهرداری در فصل جاری لیگ دسته دو می‌کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار