همراه اول
10. مرداد 1396 - 10:37   |   کد مطلب: 32023
آغاز به كار المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در همدان
چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی همدان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،روز گذشته المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با حضور 804 ورزشکار از 31 استان به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه با انجام مراسم شاد و معنوی انجام شد که می‌توان به حضور پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این مراسم شرکت کرد.

رئیس دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه فرصت مناسبی برای حضور در خوابگاه‌ها و آشنایی با قومیت‌های مختلف را ندارند اظهار کرد: آنها در این مسابقات می‌توانند از فرصت به دست آمده استفاده کنند.

محمدحسین امید ادامه داد: مدتی بود که این المپیاد تعطیل شده بود اما از امسال دوباره کار خود را آغاز کرده است و به لطف خداوند به طور منظم برگزار خواهد شد.

وی خطاب به دانشجویان با تاکید بر اینکه امیدواریم هرساله و همواره بتوانید در این مسابقات در فضای سالم و با منش پهلوانی شرکت کنید گفت: در مرحله دوم انتظار داریم که بتوانید در این المپیاد نام دانشگاه را سرافراز کنید.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم بتوانید بهترین‌های خود را در این المپیاد مشخص کنید تا منتخبان شما در مسابقات بین دانشگاهی کشور موفق به کسب رتبه شوند و نام دانشگاه علمی کاربردی را سرافراز کنیم.

وی یادآور کرد: به دنبال تحقق افزایش سرانه ورزش در سطح دانشگاه‌ها هستیم تا فضای محیطی دانشگاه‌ها از نشاط و سلامت جسمی و روحی برخوردار شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار