همراه اول
11. مرداد 1396 - 13:58   |   کد مطلب: 32034
برنامه‌های هفته خبرنگار در همدان اعلام شد؛
برگزاری مسابقات بولینگ و تیراندازی برای خبرنگاران همدانی
برگزاری مسابقات بولینگ و تیراندازی برای خبرنگاران همدانی
به مناسبت هفته خبرنگار مسابقات بولینگ بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی پادرا همدان که در طبقه فوقانی سالن شهرداری همدان قرار دارد برگزار می شود و مسابقات تیراندازی در سالن شهید ضرابیان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورز ش؛ محمد رضا عارف مدیر خانه مطبوعات استان همدان در نشست خبری رسانه های استان و تشریح برنامه های روز خبرنگار بیان داشت: مدال افتخار رسانه و اطلاع رسانی بر گردن خبرنگاران و همکاران در عرصه های خبر نصب شده است .

 

وی ادامه داد: خبرنگار باید به  عنوان یک عنصر فعال به دنبال انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم و بیان آلام و مشکلات مردم به مسولین باشد .

 

مدیر خانه مطبوعات استان اظهار داشت: شهدای رسانه استان که روح آزاد مردی و آزاد منشی و  حقیقت جویی و حقیقت طلبی آنان باعث شد بعد از گذست سی و چند سال در عرصه جهانی انقلاب بتواند با سرعت و عظمت حرف خود را مطرح کند و به کرسی بنشاند.

وی  یاد و خاطره شهید صارمی که باعث شد روز 17 مرداد به نام روز خبرنگار نامگذاری شود را گرامی داشت و افزود: خبرنگار و رسانه رسالت عظیمی را به دوش دارند و اگر رسانه ها نباشند قطعا هر اتفاقی هر گوشه ای از جهان اتفاق افتد،در همان جا محکوم به نابودی است و محصور خواهد شد .

 

عارف تصریح کرد: اما امروزه خبرنگار با همه شرایطی که برایش مهیا نبست زحمات را به دوش می کشد و با کمترین امکانات رسالت خود را انجام می دهد  و اخبار ویژه و عمومی را منتشر می کند .

 

وی در خصوص عملکرد خانه مطبوعات ادامه داد: اعضای هیات مدیره خامه مطبوعات سعی کردند رسالت خود را انجام دهند و خدماتی هر چند ناچیز را برای اصحاب رسانه داشته باسند و امیدواریم با وحدت رویه و همدلی کار را بهتر و بیشتر پیش ببریم و سعی کردیم در کنار هم مشکلات رسانه را حل کنیم.

 

محمد رضا عارف اذعان داشت: خبرنگار با روحیه پرسشگرانه به دنبال حل مشکلات مردم است و امروزه شاهد هستیم که حتی اگر نقد منصفانه ام است در خصوص مسئولی شود با برخورد خوبی خبرنگار مواجه نمی شود  و این طبیعی است.

 

وی عنوان کرد:با دوری و شکاف اتفاقی رقم نخواهد خورد و با همدلی می توان بر مشکلات فایق آمد و خانه مطبوعات  همیشه به عنوان یک مجموعه صنفی عمل می کند و در خدمت اصحاب رسانه است .

 

فاطمه حبیبی یکی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در گزارشی کوتاه به آمار رسانه های دارای مجوز استان پرداخت .

 

111 رسانه در استان همدان دارای مجوز هستند که 111روزنامه  فعال در استان ،13 دو هفته نامه ، 2 ماهنامه ،21 فصلنامه ، 14هفته نامه ،7 دو فصل نامه ، 1 سالنامه و 27 پایگاه خبر ی و 17 خبرگزاری و 35 رسانه سراسری در استان همدان فعال هستند .

 

کل اعضا خانه مطبوعات همدان 659 نفر که 293 نفر را بانوان و 366 نفر را آقایان تشکیل می دهند و از این تعداد 387 نفر خبرنگار و 50 نفر اعضای چاپخانه هستند .

 

مهرداد حمزه یکی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در تشریح برنامه های هفته خبرنگار در استان همدان گفت: برنامه های هفته خبرنگار است از فردا آغاز می شود. که برنامه ها با غبار رویی و حضور در گلزار شهدای همدان راس یاعت 9 صبح در باغ بهشت همدان شروع می شود .

 

جمعه 13 مرداد ماه همایش پیاده روی خانوادگی خبرنگاران با مشارکت غار علیصدر ساعت 06/30صبح از میدان قایم تا عباس آباد ادامه دارد .

 

 

پنجشنبه: غباررویی مزار شهدا
جمعه: حضور در نماز جمعه
شنبه: جنگ شادی با معاونت فرهنگی شهرداری  همدان ساعت 6 عصر مجتمع عین القضات
یکشنبه :صبح دیدار با نماینده ولی فقیه ساعت ده و نیم صبح
دوشنبه:برگزاری مسابقات ورزشی برای خبرنگاران در دو رشته بولینگ و تیراندازی

سه شنبه: مراسم اصلی در روز سه شنبه راس ساعت 17 در سالن باباطاهر برگزار می شود

تور تفریحی یک روزه به تویسرکان روز پنجشنبه با حضور خبرنگاران صورت می گیرد .

 

فرشید گلمحمدی یکی دیگر از اعضای خانه مطبوعات در پایان در خصوص برنامه های ورزشی اظهار داشت: مسابقات بولینگ بانوان و آقایان  در مجموعه ورزشی  پادرا همدان که در طبقه فوقانی سالن شهرداری همدان قرار دارد برگزار می شود و  مسابقات تیراندازی  در سالن شهید ضرابیان برگزار می شود .

وی ادامه داد: تا روز شنبه باید خبرنگاران اعلام آمادگی کنند و راس ساعت 17 در مجموعه ورزشی حضور داشته باشند .

بولینگ یکشنیه خانمها راس ساعت 17 و تیراندازی آقایان

 

 

در پایان با حضور اعضای خانه و اصحاب رسانه از پوستر روز خبرنگار در همدان رونمایی شد .

 

 

انتهای پیام/

برگزاری مسابقات بولینگ و تیراندازی برای خبرنگاران همدانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار