همراه اول
14. مرداد 1396 - 10:49   |   کد مطلب: 32059
حمایت قاطع از آرمان بزرگ فلسطین و مظلومان ، خواست تمام ایران / اعلام انزجار جامعه ورزش استان از اقدام ناشایست دو فوتبالیست ملی پوش
حمايت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،،محمد حسامی کارشناس ورزشی به خبرنگار همدان ورزش گفت: مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا در برابر یک تیم اسرائیلی در ترکیب اصلی قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: دو فوتیالیست ایرانی که تعهد حرفه ای را بهانه ای برای تعهد اخلاقی و ملی کرده اند هم از لحاظ انسانی و با هم توجه به این که ایران اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد اقدام ناپسندیدی کردند چرا که وقتی فردی ملیت کشوری را دارد باید طبق قوانین و مقررات کشور خودش رفتار کند .

 

حسامی بیان داشت :اما در ورزش حرفه ای بازیکنان تحت اختیار باشگاه هستند و سرپیچی از خواسته باشگاه تبعات بسیاری از جمله محرومیت های طولانی در پی دارد ولی به هر دلیل در تما دنیا ما شاهد انصراف و برخوردهای تند ورزشکاران بزرگ وسرشناس در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم و این رفتار از طرف فوتبالیست های ایران تعجب آور و محکوم است .

 

وی عنوان کرد: در گذشته چند تن از بازیکنان ایرانی حاضر در اروپا به همراه تیم خود در مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدند و تبعاتی هم برای آنها نداشته است  حال باید ببینیم قرارداد این دو بازیکن با باشگاهی که در آن فعالیت می کردند چگونه بوده  است ؟چه  بندهایی داشته است که آنها نتوانستند از حضور در این بازی سربزنند اما به هر حال نمی توان بخاطر کار حرفه ای این عمل را توجیه کرد .

 

کارشناس ورزشی اذعان کرد: همواره تیمها و بازیکنان ایرانی از عقد قرارداد با بازیکنان و تیم های خارجی لطمه خوردند و دلیلش نداشتن یک تیم قوی حقوقی در حین عقد قرار داد بوده  است اما در خصوص این موضوع شاهد هستیم که فدراسیون فوتبال عمل دو بازیکن را محکوم کرد .

 

حسامی در پایان گفت:  به هر حال کار این بازیکنان از لحاظ انسانی، عاطفی و قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران پسندیده نبوده است و امیدواریم این ساختار شکنی در فوتبال حرفه ای و ورزش استارتی برای حضور ایرانی ها در میادین جهانی و رقابت با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس نباشد .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار