همراه اول
14. مرداد 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 32065
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در خصوص حضور دو بازیکن ایرانی در مقابل تیمی از رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در خصوص حضور دو بازیکن ایرانی در مقابل تیمی از رژیم غاصب صهیونیستی منتشر شد .

بسنه تعالی

وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ _ آیه 72 سوره انفال
بیش از نیم قرن از اعلام انزجار و برائت حضرت امام (ره) از رژیم صهیونیستی می گذرد و ملت بزرگ ایران با پیروی از امام راحل(ره) همواره در صحنه های مختلف بین المللی، هیچگاه رژیم غاصب و کودک کش را به رسمیت نشناخته است، که این مهم در عرصه های ورزشی به کرات توسط ورزشکاران غیرتمند کشورمان اتفاق افتاده است و تحسین همگان را برنگیخته است.

بدون شک شجره خبیثه صهیونیستی هیچ پایه و پایگاهی در بین ورزشکاران غیرتمند ایرانی ندارد و ورزشکاران و قهرمانان بسیجی از روز اول انقلاب یکی از سیاستهای ورزشی خود را مقابله و معارضه با نفوذ صهیونیست ها و قطع ارتباط ورزشی با او قرار دادند و این برنامه طبق مصالح کشور و مصالح عمومی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

 البته این مسئله فقط منحصر به ورزشکاران ایرانی نبوده و حتی ورزشکارانی غیر مسلمان و شاخص در سطح اول جهان نیز با تأسی از قهرمانان ایران اسلامی به نوعی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و در صحنه های مختلف ورزشی ورزشکاران آن رژیم را تحقیر نموده اند و حتی جوائز ارزشمند خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اهدا نموده اند.

حرکت اخیر دو نفر از فوتبالیست ها که باعث رنجش خاطر ورزشکاران آزاده جهان گردید، لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی ایشان ماندگار خواهد شد.

ورزشکاران و نام آوران بسیجی استان همدان نیز با اعلام انزجار از این اقدام ننگین، مجدداً به جوانمردان حافظ اصول و ارزش های انسانی و اسلامی درود فرستاده و تأکید می نماید که همواره آرمان دفاع از مظلومان جهان در اولویت اول ما بوده، حتی به قیمت از دست دادن مدال طلای المپیک!

سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار