همراه اول
15. مرداد 1396 - 13:17   |   کد مطلب: 32082
خبرنگاران ورزشی از اعضای مهم و تاثیر گذار خانواده بزرگ ورزش استان هستند
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رسانه ها و مطبوعات همدان همواره در کنار ورزش هستند و خبرنگاران ورزشی نیز به عنوان اعضای مهم خانواده بزرگ ورزش محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دیرکل ورزش و جوانان استان همدان نشست صمیمی با خبرنگاران و عکاسان ورزشی به مناسبت هفته خبرنگار که در مجموعه ورزشی پادرا برگزار شد با تبریک فرا رسیدن این هفته اظهار کرد: در سالهای اخیر همواره شاهد تاثیرگذاری مثبت رسانه های استان بویژه خبرنگاران ورزشی در پیشبرد اهداف و توسعه سطوح ورزش قهرمانی، همگانی و حرفه ای بوده ایم.
وی بیان کرد: همدان با برخورداری از 30 خبرنگار و عکاس تخصصی در حوزه ورزش یکی از استانهای فعال در این حرفه به شمار می رود و همواره از نقدهای سازنده و منصفانه آنان در توسعه و پیشرفت ورزش بهره مند بوده ایم. ا
منعم اظهار کرد: رسانه ها و مطبوعات همدان همواره در کنار ورزش هستند و خبرنگاران ورزشی نیز به عنوان اعضای مهم خانواده بزرگ ورزش محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در چند ساله اخیر با کمک تمامی دست اندرکاران، صاحب نظران، مربیان و ورزشکاران شاهد موفقیتهای چشمگیری در ورزش استان بوده ایم و رسانه ها نیز عامل مهمی در این موفقیت و افتخارآفرینی بوده اند.
وی افزود: افزایش تیم ها در ورزش حرفه ای باعث شده تا خبرنگاران سهم بیشتری در تاثیرگذاری داشته باشند و با تحلیل و تفسیر عادلانه و منصفانه به موفقیت آنها کمک کرده اند ضمن اینکه طرح نقاط قوت و ضعف تیم ها منجر به بهبودی شرایط آنها شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار