همراه اول
15. مرداد 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 32085
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان؛
قلم خبرنگاران همدانی در ورزش کشور شناخته شده است
قلم خبرنگاران همدانی در ورزش کشور شناخته شده است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش همدان از وجود، تفکر و قلم خبرنگاران و عکاسان در ورزش کشور شناخته شده است و در این‌ راستا و در جهت حمایت از خبرنگاران ورزشی نیاز است انجمن ورزشی نویسان در همدان که فعالیت خود را دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمدالله چاروسایی گفت: همواره خبرنگاران ورزشی یار و یاور ورزش استان بوده اند و ورزشی نویسان نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش استان دارند.
وی افزود: حوزه رسانه و روزنامه‌ نگاری ورزشی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در سالم سازی فضای ورزشی و پیشگیری از تهدیدهایی دارد که رسانه و روزنامه‌ نگار ورزشی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان و خانه مطبوعات استان در زمینه فعالیت ورزشی تعامل و همکاری خوبی دارند و یکی از برنامه های مهم ما تعامل با خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان است.
وی افزود: ورزش همدان از وجود، تفکر و قلم خبرنگاران و عکاسان در ورزش کشور شناخته شده است و در این‌ راستا و در جهت حمایت از خبرنگاران ورزشی نیاز است انجمن ورزشی نویسان در همدان که فعالیت خود را دنبال کند.
چاروسایی خاطر نشان کرد: انجمن ورزشی نویسان در بعد داخلی توانسته ارتباطات خوبی را با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، کمیته‌ ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی برقرار کند و ما از ایجاد انجمن در همدان استقبال می کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار