همراه اول
17. مرداد 1396 - 9:30   |   کد مطلب: 32102
مسائل مالی، دغدغه اصلی میزبانی از فوتبال نوجوانان آسیا است
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مسائل مالی را دغدغه اصلی میزبانی از مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری‌کامل در نشست هماهنگی مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا که در شهر مریانج برگزار شد، اظهار داشت: همدان سابقه خوبی در میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی چه در رده ملی و چه در رده فراملی دارد و بدون تردید این بار هم از این میزبانی سربلند بیرون خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تنها دغدغه پیش‌رو مسائل مالی است که با همکاری فدراسیون و مسئولان استانی برطرف خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: در فوتبال سابقه خوبی از میزبانی‌های مختلف داریم و قطع به یقین این دوره نیز همدان میزبانی شایسته برای بازی‌های آسیایی خواهد بود.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها بر این است که استان، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را به شکلی مطلوب به اجرا در آورد، تأکید کرد: مسائل مالی، تنها دغدغه میزبانی از فوتبال نوجوانان آسیاست.

وی با بیان اینکه این دغدغه بدون تردید با برنامه‌ریزی صحیح برطرف خواهد شد، گفت: وقتی در مسائل مالی مشکلی نداشته باشیم کمیته‌های مختلف بدون هیچ کم و کاستی وظایف خود را انجام خواهند داد.

ضمیری‌کامل عنوان کرد: باید در حوزه بازاریابی قوی عمل کنیم، ضمن اینکه با مساعدت‌های AFC و فدراسیون فوتبال و همچنین همکاری خوب مسئولان ارشد استان، مشکلی برای برگزاری منظم بازی‌ها نخواهیم داشت.

گفتنی است؛ مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از تاریخ 25 شهریور تا دوم مهرماه سال جاری به میزبانی استادیوم شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار