همراه اول
17. مرداد 1396 - 9:39   |   کد مطلب: 32103
میزبانی از مسابقات آسیایی، ظرفیت‌های گردشگری استان همدان را معرفی می‌کند
رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه میزبانی از مسابقات آسیایی، ظرفیت‌های گردشگری استان همدان را معرفی می‌کند، عنوان کرد: می‌خواهیم میزبانی شایسته برای این دوره از بازی‌هاي آسيايي باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس صوفی در نشست هماهنگی مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا که در شهر مریانج برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا از 25 شهریورماه در همدان برگزار خواهد شد و اعضای هیات تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بازی‌ها به صورتی آبرومندانه در این شهر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تامین منابع مالی این دوره از مسابقات، یک اصل مهم است، خاطرنشان کرد: باید با همکاری مسئولان و همچنین حمایت مالی بخش خصوصی در حوزه بازاریابی، مشکلات مالی این مسابقات را از سر راه برداریم و رقابت‌ها بدون هیچ کمبودی برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه میزبانی از مسابقات آسیایی، ظرفیت‌های گردشگری استان همدان را معرفی می‌کند، عنوان کرد: با حمایت‌های استانداری و معاونت سیاسی و امنیتی، صداوسیما، مطبوعات، دستگاه ورزش و تعامل با دستگاه‌های اجرایی باید از بازی‌های نوجوانان آسیا نهایت بهره را برده و ظرفیت‌های گردشگری همدان را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم میزبانی شایسته برای این دوره از بازی‌ها باشیم، تاکید کرد: بدون تردید میزبانی خوب همدان از این دوره از بازی‌ها، زمینه گرفتن میزبانی‌های مهم‌تر را فراهم خواهد کرد، بر همین اساس از هیچ تلاشی برای بهتر برگزاری مسابقات دریغ نمی‌کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار