همراه اول
17. مرداد 1396 - 9:51   |   کد مطلب: 32104
همدان زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از مسابقات فوتبال آسیایی را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: همدان زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از مسابقات فوتبال آسیایی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رسول منعم در نشست هماهنگی مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا که در شهر مریانج برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه اعضای فدراسیون فوتبال بارها اعلام کرده‌اند که از میزبانی همدان در مسابقات حمایت لازم را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتبال زیر 16 ساله‌های آسیا به شکلی مطلوب در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار شود؛افزود: همدان زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از مسابقات فوتبال آسیایی را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ضمن اینکه تجربه موفق همدان در میزبانی از مسابقات فوتبال زیر 14 ساله‌های آسیا، ما را در برگزاری مطلوب رویداد پیش رو کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه میزبانی از رویداد آسیایی در رشته پرمخاطب فوتبال افتخار بزرگی برای ورزش استان همدان خواهد بود، تاکید کرد: بدون تردید میزبانی از رویدادهای ملی و فراملی در رونق ورزش استان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

منعم خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد مهم مورد حمایت مسئولان ارشد استان است و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: بدون تردید هدف ما و فدراسیون این است که این رویداد مهم فراملی ابتدا در شأن کشورمان و سپس در شأن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار