همراه اول
17. مرداد 1396 - 13:16   |   کد مطلب: 32107
کنفرانس ملی «پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی» در همدان برگزار می شود
رسول منعم از برگزاری کنفرانس ملی «پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی» در دانشگاه آزاد همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: نخستین کنفرانس پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی با هدف گرد هم آوردن جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران به ‌منظور تبادل و به اشتراک‌گذاری تجارب و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های تخصصی علوم ورزشی و میان‌رشته‌ای برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کنفرانس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه آزاد اسلامی همدان طی روزهای 19 و 20 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

رسول منعم تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این همایش با حضور مقامات کشوری و استانی راس ساعت 9 صبح 19 مردادماه در سالن کنفرانس شهید عباسپور دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.

وی افزود: در حاشیه این همایش کارگاه حقوق ورزشی ویژه روسا و دبیران هیئت های ورزشی استان با تدریس دکتر خاکساری از ساعت 14 الی 16 روز جمعه تاریخ 20 مرداددر محل تالار پروفسور حسابی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به صورت رایگان برگزار می شود و در پایان گواهی حضور در کارگاه برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: همچنین کارگاه طراحی و برنامه نویسی تمرین ویژه مربیان هیئت های ورزشی استان با تدریس دکتر مسعود معینی از ساعت 14 الی16 روز جمعه تاریخ 20 مرداد در محل تالار ابن سینا دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود و در پایان گواهی حضور در کارگاه برای این مربیان صادر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت های ورزشی استان باید تا پایان روز چهارشنبه 18/5/96 نسبت به اعلام آمادگی خود جهت حضور در مراسم و کارگاه های یاد شده جهت صدور گواهی کارگاه، با ارسال لیست شرکت کنندگان به معاون ورزشی اداره کل اقدامات لازم را صورت دهند.

منعم تصریح کرد: فیزیولوژی ورزشی و تغذیه ورزشی، ورزش همگانی و آمادگی جسمانی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، حقوق ورزشی، رفتار حرکتی، ورزش بانوان از اصلی‌ترین محورهای همایش کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار