همراه اول
19. مرداد 1396 - 8:49   |   کد مطلب: 32116
اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال در همدان برگزار خواهد شد / از خبرنگاران انتطار نقد منصفانه داریم
رئیس هیات فوتبال همدان در نشست صمیمی با ورزشی نویسان همدانی اظهار داشت:وظیفه خطیر و بزرگی بر دوش خبرنگاران است و جمع خبرنگاران ورزشی کوچک است اما هدف بزرگی دارند و قطعا در رشد و توسعه ورزش استان نقش مهمی دارند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت هفته خبرنگار نشست صمیمی هیات فوتبال استان همدان با ورزشی نویسان همدانی انجام شد .

 

عباس صوفی در این نشست صمیمی اظهار داشت:وظیفه خطیر و بزرگی بر دوش خبرنگاران  است و جمع خبرنگاران ورزشی کوچک است اما هدف بزرگی  دارند و قطعا در رشد و توسعه ورزش استان نقش مهمی دارند .

وی ادامه داد:  اقدامات موثر و ارزشمندی در هیات فوتبال استان صورت گرفته است و این هیات استارت کارها و اقدامات جدیدی را در برنامه خود دارد . 

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه ورزش در استان همدان مظلوم است افزود: تمام هیاتها در استان مشکلات خاص خود را دارند و مسایل و مشکلات زیاد است و کسانی که به نحوی داخل گود هستند با از خود گذشتگی ورزش را پیش می برند .

وی نبود زیر ساخت ها و امکانات را مهمترین مشکل ورزش استان دانست و گفت: کسانی با نبود امکانات و زیر ساختها دارند زحمت می کشند و ورزش را پیش می برند فقط با از خود گذشتگی و ایثار می توانند این کار را جلو ببرند .

صوفی با اشاره به اینکه فوتبال رشته اول در ورزش است تصریح کرد: فوتبال بعنوان رشته ای جذاب و ضریب نفود بالا اهمیت بالایی دارد و تمام خانواده ها به نوعی با فوتبال درگیر هستند .

 

فوتبال بیشتر گریباگیر مشکلات است

 

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه منابع مالی و بازیکنان و مربی سه رکن اصلی در فوتبال است گفت:استان  همدان دارای استعدادهای فراوانی است و داوران و مربیان با تجربه ای در این رشته داردو در حوزه آموزش نیز افراد تاثیر گذار و کاردانی دارد .

 

خبرنگاران ورزسی جزیی از خانواده ورزش هستند

 

حسن صوفی با تبریک روز خبرنگار بیان داشت:  توقع داریم خبرنگاران در کنار ما باشند و تحلیل های خود را با توجه به مشکلات داشته باشند و نقد کنند .

وی ادامه داد: در هیات فوتبال کمیته های مختلف تشکیل شده است  و افراد با سابقه در حوزه ورزش داریم و تقویم ورزشی هیات فوتبال تدوین شده و به شهرستانها ابلاع شده، همچنین  کمیته ها  کارهای خود را شروع کرده اند.

صوفی فعالیت در حوزه استعدادیابی و جوانان در همدان را بی نظیر دانست و افزود:اردوی استعداد یابی در همدان هفته آینده اردو می زنند و ما در صدد هستیم که هیاتها را از 8 هیات به 19 هیات افزایش دهیم .

 

استارت لیگ حوانان با ده تیم خورده شد

 

رئیس هیات فوتبال همدان گفت: لیگ نوجوانان و نونهالان نیز در همدان فعال هستند و امیدواریم در حوزه های قهرمانی وارد شویم و از تیم شهرداری و پاس بعنوان یک برند انتظار داریم .

 

وی ادامه داد:در لیگ برتر حتما باید نماینده داشته باشیم و  کمیته بازیکنان و مربیان همگی در همدان   فعال هستند و مدارس فوتبال نیز کاملا فعال هستند.

 

از خبرنگاران انتطار نقد منصفانه داریم

 

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه اکثر هیاتهای ورزشی در استان همدان بخاطر مسایل مالی به اهداف خود نمی رسند گفت: استعداد بابی در آمار بالا در حال انجام است اما متاسفانه هیچ اسپانسر مالی در همدان نداریم در صورتی که در سایر شهرها که ورزش حرفی برای گفتن دارد می بینیم که همگی منابع مالی موفقی دارند .

میزبانی ها در همدان در حوزه فوتبال به شرطی پذیرفته می شود که مسایل و مشکلات میزبانی را حل کنیم و منابع مالی در صورتی می پذیرد که هزینه ها از سمت فدراسیون تامین شود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار