همراه اول
23. مرداد 1396 - 12:30   |   کد مطلب: 32149
رئیس مجمع خیرین ورزشیاران همدان:
خیرین ورزشیار چراغ راه توسعه ورزش استان هستند
خیرین ورزشیار چراغ راه توسعه ورزش استان هستند
رئیس مجمع خیرین ورزشیاران همدان گفت: خیرین ورزشیار چراغ راه توسعه ورزش استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هادی سبزواری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین ورزشیار سرمایه های گرانقدر ورزش محسوب می شود و وجود آنها نعمت بزرگی برای توسعه و پیشرفت ورزش است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات موثری از بدو راه اندازی مجمع خیرین ورزشیار استان همدان صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی خیرین برای کمک به ورزش استان در بخش های مختلف هستیم.
وی در ادامه با اشاره به عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای ارزانفود شهرستان همدان گفت: این سالن با کمک مهندس سیفی زارعی از خیرین ورزش دوست استان همدان در حال ساخت است و باید قدردان این چنین افرادی باشیم که در مسیر رشد و اعتلای ورزش گام بر می دارند.
وی افزود: مهندس سیفی زارعی عضو مجمع خیرین ورزشیار استان همدان است و در ساخت و کمک مالی برای احداث این سالن چند منظوره همکاری بسیار خوبی داشته است و وجود این افراد سرمایه بزرگ برای ورزش محسوب می شود.
سبزواری خاطرنشان کرد: حفظ این سرمایه‌های ورزشی ازجمله وظایف همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است و اقدامات شخصیت هایی نظیر مهندس سیفی زارعی که از بزرگان ورزش دوست شهر محسوب می شوند و در ساخت پروژه ها کمک می کنند، قابل تقدیر است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار