همراه اول
26. مرداد 1396 - 11:44   |   کد مطلب: 32193
گردان عضو شورا شهر در جمع سمن های جوانان :
" استفاده بیشتر از ظرفیت سمن ها در حوزه مدیریت شهری و شوراها "
" استفاده بیشتر از ظرفیت سمن ها در حوزه مدیریت شهری و شوراها "
کامران گردان عضو شورای اسلامی شهر همدان در جمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان گفت : در دوره جدید فعالیت شورای شهر و مدیریت شهری از ظرفیت جوانان و سازمان های مردم نهاد بیشتر استفاده می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،گردان با اشاره به عملکرد شورای چهارم گفت : در دوره چهارم شورا علیرغم محدودیت ها و مشکلاتی که داشتیم اما اقدامات خوبی چون راه اندازی مرکز پژوهش ها ، چندین پروژه عمرانی ، ساخت چند تقاطع ، پارکینگ ، اتوبوسهای گردشگری ، پیاده راه بوعلی و چندین طرح بزرگ در این دوره انجام شد اما در این دوره شاهد رکود شدید بازار مسکن بودیم که همین باعث ایجاد مشکلاتی برای مدیریت شهری شده است .
عضو شورای شهر همدان گفت : شورای پنجم ترکیبی از با تجربه هاست و حضور جوانان فعال در شورای پنجم یک ظرفیت خوبی است که آن را به فال نیک می گیریم .
سرهنگ گردان اضافه کرد : حتی جوانگرایی در دولت و معرفی یک وزیر دهه 60 به مجلس یک فرصت است که باید سعی شود این تفکر در جامعه نهادینه شود که از جوانان در جاهای مختلف استفاده شود .
عضو شورای شهر تهران گفت : برای انتخاب شهرداری همدان با 32 نفر مذاکره کردیم و نشست ها بر اساس تخصص و کار آمدی اعضاء و در نظر گرفتن امتیازاتی چون تخصص ، بومی بودن و جوانگرایی امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته ایم .
وی اضافه کرد : لبیست انتخابات شهرداری هنوز بسته نیست و برای انتخاب شهردار عجله ای نداریم و البته شورای شهر همدان بعلت تاخیر در تایید صحت انتخابات شوراها کمی با تاخیر بحث انتخابات شهردار آینده همدان را دنبال کردیم و البته در فرصت قانونی سعی داریم که کار انتخاب شهرداری را با حوصله و مشوت همه اعضاء انجام دهیم .
سرهنگ گردان در پایان گفت : جوانان و سازمان های مردم نهاد با انگیزه و نشاط خوبی فعالیت می کنند و در دوره جدید شورا و مدیریت شهری سعی داریم از این فرصت استفاده بهتری ببریم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار