همراه اول
30. مرداد 1396 - 7:59   |   کد مطلب: 32224
سرمربی ذوب و فلزات: در محاصره تهرانی ها و تبریزی ها هستیم/ هدف صعود است
سرمربی تیم دسته سومی ذوب و فلزات شهرستان بهار از توابع استان همدان گفت: قرعه کشی جالبی را شاهد بودیم و اکنون در محاصره تیم های تهرانی و تبریزی در گروه سه هستیم هر چند از همگروهی با این استان ها هم خوشحالیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمید شانه ای افزود: تیم های تبریزی و تهرانی همواره فوتبال بازی می کنند و فهم کاملی از فوتبال دارند و این برای ما بسیار خوشایند است. برخی نقاط به جای اینکه به فکر رقابت سالم و فوتبال در زمین باشند، درصدد گرفتن امتیاز خارج از مستطیل سبز هستند اما تیم های تهران و تبریزی فوتبال بازی می کنند و همین مساله است که پیشرفت دارند.
وی اضافه کرد: البته در محاصره تعدد تیم های تهرانی و تبریزی در گروه سه هستیم. شرایط نشان می دهد که همه گروه ها سخت هستند و قطعا تیمی که بیشترین زحمت را بکشد و بهترین برنامه ریزی را همراه با نظم و انسجام داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود.
شانه ای تصریح کرد: به نظر من موفقیت در لیگ 3 به مراتب سخت تر از سایر لیگها است و  65 تیم در مرحله مقدماتی و 30 تیم در مرحله دوم ، جمعا از بین 95 تیم باید به لیگ دو صعود کنیم.
وی افزود: این هدف در مسیر بسیار سخت و فرسایشی است که حدود 10 ماه به طول می انجامد و این در حالیست که اکثر تیمها بنیه مالی خیلی خوبی ندارند.
وی خاطرنشان کرد: با امید به خدا و پشتیبانی و حمایت فوتبالی های استان و راهنمایی های مربیان با دانش و نیز مدیریت محترم  اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بهار و استان همدان، در این مسیر موفق می شویم.
وی افزود: اعتقاد خاصی به سخت کوشی بازکنانم دارم و از حمایت های جناب زارعی مدیرعامل باشگاه همدان کمال تشکر را دارم. می خواهیم در شان فوتبال همدان به میدان برویم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار