همراه اول
11. شهريور 1396 - 9:25   |   کد مطلب: 32303
مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان برگزار شد
با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان به بیان جایگاه ورزش استان و پتانسیل های سخت افزاری و نرم‌افزاری استان پرداخت و با حمایت همه جانبه از قهرمانان و هیات های ورزشی استان بیان کرد: با نظر حمایت قهرمانان برجسته استان اداره کل ورزش و جوانان کمیته حمایتی قهرمانان برای آمادگی بازیهای آسیایی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۷ ایجاد گردیده تا از تمام پتانسیل دولت برای حمایت از قهرمانان استان بهره برداری گردد.
سپس ریاست هیات تنیس روی میز استان با توجه به برگزاری زود هنگام مجمع به شرح عملکرد هیات در چند ماهه اخیر پرداختو گفت: کسب مقام دوم تیمی قهرمانی کشور دختران نوجوان ، کسب مقام اول انفرادی جوانان و نو جوانان دختر توسط شیماصفایی در سال گذشته و مدال طلا مسابقات انفرادی نوجوانان در سال جاری، کسب مقام سوم مسابقات پیشکسوتان در رده سنی 40 تا 49 سال توسط خانم دکتر آناهیتا هیربد، کسب مقام قهرمانی پزشکان جهان توسط خانم دکتر سیده رضوی از مهمترین عناوین کسب شده هیات در یک سال اخیر بوده است.
وی افزود: در شاخص همکاری با ارگانها و دستگاههای دولتی 10مسابقه استانی و دو مسابقه المپیاد کشوری برگزار شد.
محسن افروخته تصریح کرد: ارتباط مستقیم نرم افزاری از طریق برگزاری کلاس های ارتقاع سطح دانش مربیگری وبرگزاری مسابقات و اعزام مربیان به شهرستان ها از مهمترین برنامه های اجرایی ما در ارتباط با شهرستانهای تابعه استان بوده است.
وی با بیان اینکه در یک سال آمار بیمه شده گان استان از 440 نفر به 527 نفر اقزایش یافته است گفت: برگزاری مسابقات باشگاهی به صورت متمرکز در استان همچنین شرکت در مسابقات باشگاهی کشوری رده سنی پایه دختران و پسران حضور در لیگ دسته یک بزرگسالان دیگر فعالیت هیات استان بود.
در ادامه این مراسم عملکرد مالی هیات مورد بررسی قرار گرفت.
و در ادامه روسای هیات های شهرستان ها در ادامه مجمع به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند.
در پایان این مجمع از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان وعده یک قطعه زمین به هیات تنیس روی میز استان داده شد و مقرر شد با پیگیری هیات خانه تنیس روی میز همدان احداث گردد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار