همراه اول
11. شهريور 1396 - 9:46   |   کد مطلب: 32304
رئیس فدراسیون تنیس روی میز خبر داد:
رشد 11 درصدی جمعیت تنیس روی میز کشور
رشد 11 درصدی جمعیت تنیس روی میز کشور
علیقرداشی گفت: در شش ماه نخست امسال 3000 نفر به جمعیت خانواده تنیس روی میز کشور اضافه شده که این آمار از رشد 11 درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز استان با تجلیل از عملکرد مثبت هیات همدان در رشد و ارتقاع تنیس روی میز گفت: این اتفاق نتیجه کار گروهی خوب اعضای هیات همدان است و فدراسیون نگاه ویژه ای به تنیس روی میز همدان دارد.
وی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال 3000 نفر به جمعیت خانواده تنیس روی میز کشور اضافه شده که از رشد 11 درصدی برخوردار است و از 31 استان تنها ما در 5 استان کشور شاهد رشد منفی جمعیت بوده ایم و در 26 استان رشد قابل توجه ای داشته ایم که استان همدان با 100 نفر افزایش بیمه شده از استان های برتر کشور در این زمینه می باشد.
وی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت دارد، گفت: صدور کارت عضویت می تواند نسبت به سازماندهی آماری تعداد ورزشکاران، مربیان، داوران و هر فردی که مسئولیت دارد، کمک شایانی داشته باشد.
مهرداد علی قارداشی اظهار کرد: طرح صدور کارت عضویت ورزشکاران، مربیان و داوران تنیس روی میز کشور برای نخستین بار از ابتدای امسال اجرایی شده و بیش از دو هزار نفر از جمعیت 21 هزار نفری خانواده تنیس روی میز کارت عضویت را دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: برای انگیزه دادن به هیات های استانی 50 درصد از درآمد عضوگیری را به آنها داده ایم که در تامین منابع مالی در راستای تجهیز و اجرای برنامه های سالیانه هیات بسیار موثر است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه گفت: در دوره گذشته فدراسیون هیچ مبلغی به هیات همدان کمک نشده بود در صورتی در سال 95 مبلغ 40 میلیون ریال و در سال جدید نیز 70 میلیون ریال به هیات همدان کمک مالی شده است و به زودی طبق سهمیه به تامین قسمتی از توپ های تمرینی هیات ها خواهیم پرداخت.
علی قارداشی با اشاره به حضور ملی پوشان تنیس روی میز در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف آسیا و جهانی تاکید کرد: البته که نتیجه برای ما اهمیت دارد اما باید با آینده نگری فرصت را به رده‌های پایه بدهیم تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار