همراه اول
14. شهريور 1396 - 8:33   |   کد مطلب: 32328
غرفه اداره کل ورزش و جوانان همدان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی
ظهر امروز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و شرکت اداره کل ورزش و جوانان همدان در مصلی تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ظهر امروز توسط دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مصلی تهران افتتاح شد.
وی ادامه داد:در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، رسانه‌های فعال در حوزه ورزش نیز در کنار بیش از ۱۲۰ تولیدکننده، حضور خواهند داشت.
وی افزود: ارتقای ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.
حمدالله چاروسایی تصریح کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ژاپن، انگلستان، بلغارستان، هلند، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و ایتالیا تولیدات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه تخصصی با حضور مقامات و کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی، از جمله برنامه‌های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به حضور همدان در این نمایشگاه، بیان داشت: به منظور معرفی ظرفیت و توانمندی‌های ورزش همدان، اداره کل ورزش و جوانان همدان در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی فرصت خوبی در جهت معرفی پروژه‌های نیمه تمام به سرمایه‌گذاران و همچنین مدیران شرکت‌های تخصصی ورزشی است.
ین مسئول با بیان هدف نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی گفت: ارائه دستاوردها و عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان در حوزه‌های جوانان، فنی، ورزش، همگانی و قهرمانی از اهم اهداف این نمایشگاه است.
وی یادآور شد: در غرفه همدان که در قسمت E05 واقع شده دستاوردها اداره کل ورزش و جوانان در قالب کلیپ، بنر و بروشور به حاضرین در نمایشگاه عرضه می‌شود.
گفتنی است این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان به حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار