همراه اول
14. شهريور 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 32335
جلسه شورای ورزش همگانی در فرمانداری شهرستان نهاوند
جلسه شورای ورزش همگانی در تاریخ ۱۲شهریور ماه۹۶در فرمانداری شهرستان نهاوند برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان ،ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه ورزش همگانی و قهرمانی و میزبانی مسابقات مختلف ورزشی و کشوری و استانی اهداف و برنامه های اولیه برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بعنوان یکی از برنامه های مورد بحث در شورای ورزش  را بیان کردند.
دکتر بهرام نیا نماینده محترم مردم شریف شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز  از همکاری و مساعدت های ویژه وزیر ورزش و جوانان در حمایت های نرم افزاری و سخت افزاری از برنامه های ورزش و جوانان در شهرستان نهاوند تقدیر و قدر دانی نمودند ایشان با بیان جایگاه ویژه نهاونددر مقیاس ملی در پرورش شخصیت ها ، علما و دانشمندان و همچنین قدمت و سابقه درخشان سیاسی ، فرهنگی و ورزش مورد تاکید قرار دادند.
مهندس حمیدوند فرماندار محترم شهرستان نهاوند ، از برگزاری مسابفات مختلف فرهنگی ورزشی در سطوح مختلف کشوری ، منطقه ای و استانی به میزبانی این شهرستان را فرصتی مناسب برای معرفی و شناسائی شهرستان از طریق انعکاس برنامه ها توسط رسانه های مختلف ملی و استانی ذکر کردند.
آقای ضمیری کامل معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، با اشاره به جایگاه ورزش همگانی در سخنان و رهنمود های مقام معظم رهبری و مسئولین ارشد نظام ورزش های عمومی و همگانی را در کاهش آسیب های اجتماعی ، احساس آرامش روحیه نشاط و ارتقاء همبستگی  را تاثیر گذار دانستند و ورزش را یک برنامه پیشگیرانه ی کم هزینه جهت ممانعت از بروز ناهنجاری های عمومی و فرهنگ و جنگ نرم عنوان کردند.
در پایان آقای سبزواری رئیس هیات ورزشهای  همگانی استان همدان ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی که به صورت پخش مسقیم از شبکه سوم ملی پوشش داده خواهد شد را درمعرفی شهرستان بسیار مهم توصیف کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار