همراه اول
15. شهريور 1396 - 8:26   |   کد مطلب: 32348
تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:
فعالیت ها و برنامه های فرهنگی باید هدفدار اجرایی شود
فعالیت ها و برنامه های فرهنگی باید هدفدار اجرایی شود
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر هدفدار بودن فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضوان سلماسی در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا که پیرامون بررسی عملکرد معاونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان برگزار شد افزود: ضروری است برنامه ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان بر اساس اولویت بندی اجرایی شود.

سلماسی اضافه کرد: لازم است در فعالیت های فرهنگی اجتماعی حداکثر استفاده را از ظرفیت تشکل های مردمی و سمن ها  در تمامی ابعاد فرهنگ و آموزشهای شهروندی جهت تحقق اهداف ایرانی اسلامی استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ورزش و با تاکید توجه به این حوزه اظهار کرد: نگاه کلی باید به همگانی کردن ورزش در سطح شهر باشد و در این زمینه لازم است سرمایه گذاری صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ایجاد فضای امن و دسترسی آسان تمامی اقشار در محلات مختلف شهر به ظرفیت های ورزشی را حائز اهمیت دانست و گفت: برای همراهی شورا و شهرداری در ورزش قهرمانی باید با اولویت بندی و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه بر دقت بیشتر مدیریت شهری بر مباحث مالی تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی لازم است مدیریت هزینه با دقت بالایی صورت پذیرد.

ابراهیم مولوی با اشاره به بازدید های سرزده خود و اعضای شورا از پروژه های در دست اجرای شهر اظهارکرد: چندین پروژه در مراحل تکمیل و افتتاح است و بزودی به بهره بداری می رسند .

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه باید تعریف ساختاری مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت فرهنگسراها صورت پذیرد، گفت: در استفاده از فضای فرهنگسراها باید از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردمی در حوزه آموزش شهروندی بهره گرفته شود.

سید مسعود عسگریان با تاکید بر اینکه از ظرفیت فرهنگسراها باید تمامی اقشار جامعه استفاده کنند، افزود: چرا که ما به دنبال تیم داری و انحصار یک سری مجموعه های شهرداری برای عده خاص نیستیم و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر متعلق به عموم شهروندان است.

گفتنی است در ادامه جلسه معاون اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در دوره چهارم شورا پرداخت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار