همراه اول
15. شهريور 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 32355
همدان ؛یکی از استانهایی است که در اولین فرصت خانه جوانان را راه اندازی کرد
محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار از خانه جوانان همدان بازدید و با جوانان حاضر در خانه جوانان گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،خانه جوانان همدان شش ماه است که با هدف تسهیل و روان سازی فعالیت های حوزه جوانان در استانها راه اندازی شده است و استان همدان یکی از استانهایی بود که در اولین فرصت این خانه علاوه بر همدان در شهرستانهای دیگری چون فامنین و بهار راه اندازی کرد .
خانه جوانان از طرح های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان است که در اواخر دولت یازدهم راه اندازی شد و با استقبال خوب جوانان و سازمان های مردم نهاد روبرو شد .
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در همین زمینه گفت : خانه جوانان همدان به صورت موقت راه اندازی شده است و ازطرف وزارت ورزش و جوانان و استانداری در حال پیگیری جهت ساخت و احداث خانه جوانان هستیم .
اسداله ربانی مهر گفت : در شش ماه اخیر بیش از 130 کارگاه و چندین برنامه از جمله سلسله نشست های با موضوع ازدواج ، کار آفرینی ، فضای مجازی و مشارکتهای اجتماعی در خانه جوانان برگزار شده و با استقبال خوب جوانان روبرو شده است .
وی در پایان ضمن تشکر از بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت : حمایت های خوب استاندار و حوزه معاون سیاسی و امور اجتماعی استانداری از جوانان و سمن ها در سالهای اخیر باعث ایجاد پیشرفت های زیادی در این حوزه شده است و این حمایت می تواند باعث یک حرکت تازه در جهت خدمت رسانی به جوانان باشد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار