همراه اول
15. شهريور 1396 - 12:23   |   کد مطلب: 32357
همدان، نایب قهرمان مینی‌گلف کشور شد
سرپرست هیأت گلف استان همدان از نایب قهرمانی این استان در مسابقات قهرمانی مینی‌گلف قهرمانی آقایان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی پارساجو ، با اشاره به پایان مسابقات قهرمانی مینی‌گلف آقایان کشور در مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور همدان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز گذشته با معرفی نفرات برتر به میزبانی همدان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از نهم شهریورماه در همدان آغاز شده بود، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات و در رده تیمی، قم عنوان قهرمانی را کسب کرد، همدان دوم شد و آذربایجان شرقی بر سکوی سوم ایستاد.

سرپرست هیات گلف استان همدان خاطرنشان کرد: در قسمت انفرادی اما علیرضا بختیاری از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، سید حسام‌الدین هاشمی از قم دوم شد و علی منفرد هم از قم روی سکوی سوم ایستاد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 64 ورزشکار در قالب 16 استان حضور داشتند، اضافه کرد: 6 نفر اول این دوره از مسابقات در اردوهای تیم ملی شرکت خواهند کرد و کادرفنی تیم ملی نفرات برتر را به عضویت تیم ملی در خواهند آورد.

پارساجو در پایان بیان کرد: قبل از مسابقات آقایان، رقابت بانوان در همدان برگزار شده بود و خوشحالیم که از میزبانی این دو رویداد مهم سربلند بیرون آمدیم. قطع به یقین برگزاری این رقابت‌ها در رشد و پویایی مینی‌گلف در همدان تاثیر مهمی خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار