همراه اول
19. شهريور 1396 - 9:45   |   کد مطلب: 32373
مجمع سالیانه بوکس استان‌همدان برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه هیات بوکس استان همدان عصر امروز (پنج شنبه) با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع عمومی درسالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شمسی پور همدان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این مجمع به‌منظور بررسی عملکرد این هیئت در سال ۹۵، گزارش مالی سالانه و تصویب برنامه‌های ارائه‌شده در سال ۹۶ برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این مجمع با بیان اینکه برگزاری مجامع سالیانه از مفاد آیین نامه هیات های ورزشی است گفت: گزارش عملکرد یک ساله و ارائه آن به مجمع و پیشنهاد بودجه سالانه و برنامه تقویم ورزشی به مجمع بر اساس منابع مالی قابل تأمین با حضور فدراسیون از مهمترین رویکردهای برگزاری مجامع می باشد.
وی ادامه داد: هیات بوکس همدان یکی ازهیات های ورزشی دارای خانه بوکس است ودر دوسال اخیر با تلاش رئیس هیات جدید و مجموعه افراد نتایج خوبی کسب کرده است.
رسول منعم تصریج کرد: امروز استان همدان با در اختیار داشتن مجموعه های پیشرفته و زیبایی چون استادیوم 15 هزار نفری، سالن شش هزار نفری انقلاب همدان، خانه های کشتی در شهرستان ها ، و مجموعه ورزشی 10 هزار نفری مریانج یکی از استان های صاحب نام در امر ورزش کشورمحسوب می شود که توانایی میزبانی پیکارهای مختلف ورزشی را دارا است و خوشبختانه این روزها میزبان مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور هستیم.
رییس هیات بوکس استان همدان نیز در ادامه با ارایه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در این هیات گفت: کسب مقام های مختلف کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان از موفقیت های چشمگیر هیات بوکس استان همدان است و در دو سال اخیر بوکسورهای همدانی بیش از 50 مدال کشوری کسب کرده اند.
وی با اشاره به افزایش سالن‌های آموزش بوکس در همدان گفت: یکی از اهداف، درگیر کردن تعداد بیشتر نوجوانان و جوان‌ با ورزش است و ازاین‌رو در 14 نقطه شهر همدان سانس های آموزشی فعال‌شده است.
دوامی خاطرنشان کرد: فعال کردن سالن‌های ورزشی مناطقی ازجمله خضر، حصار امام، حصار حاج شمس علی، شهرک بهشتی، کوی خادم جنب چرم‌سازی و منوچهری، دیزج و بسیاری از مناطق دیگر در راستای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و قهرمان‌پروری موردتوجه است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه متعدد در همدان گفت: تا جایی که پتانسیل و توان مالی هیئت اجازه داده مسابقات برگزارشده است
وی یادآور شد: امسال همدان میزبانی‌های مختلف کشوری در رشته بوکس داشته که نشان از توانمندی این استان دارد و امسال میزبان مسابقات نوجوانان و جوانان کشور بوده ایم.
رییس فدراسیون بوکس از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این ورزش خواست تا با رفاقت و همدلی زمینه بروز استعداد نهفته و توسعه ورزش قهرمانی در کشور را ایجاد کنند.
وی ادامه داد: نگاه ویژه ما توجه به جوانان است و باید همه کمک ‌کنیم تا شرایط روز به روز برای بوکس کشور مطلوب تر شود.
داوری اظهار کرد: هدف ما این است که از راهکارهای افراد دلسوز در استانها پیش از پیش استفاده کنیم و امید است بتوانیم در پرتو هم اندیشی و مشورت پذیری روزهای امید آفرینی را برای بوکس کشور رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه مشکلات بوکس به مرور زمان حل میشود، افزود: دغدغه اصلی ما ایجاد بهترین شرایط ممکن برای ملی پوشان است و در نظر داریم مشکلات را رفته رفته حل کنیم.
وی افزود: مسائل فنی هم توسط تیم فنی مورد نظر فدراسیون بررسی میشود و تعامل لازم صورت میگیرد تا به امید خدا کار با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار