همراه اول
19. شهريور 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 32386
کسب دو مدال طلا و یک نشان نقره توسط قایقران همدانی در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند با کسب دو نشان طلا و یک نقره برای مریم امیدی پارسا قایقران خوب استان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند برگزار شد و نمایندگان ایران در این رقابتها 5 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز کسب کردند که سهم مریم امیدی پارسا بانوی قایقران همدانی دو مدال طلا و یک نقره بود.
تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا از همدان در رقابت فینال با حریفانی مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو به رو شدند و در نهایت 6:20.07 دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و موفق به کسب مدال طلا شدند. در این رقابت تیم های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.
تیم چهارنفره تک پاروی سبک وزن بانوان موفق به کسب مدال نقره شد. این تیم با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال با زمان 6:53.49 دقیقه موفق به کسب مدال نقره شدند. در این ماده چین طلا و تایلند نقره بدست آوردند.
گفتنی است مریم امیدی‌پارسا قایقران خوب استان در روز نخست به همراه نازنین رحمانی در روئینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافته بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار