همراه اول
20. شهريور 1396 - 9:47   |   کد مطلب: 32389
همدان به دنبال دومین قهرمانی متوالی در مسابقات آلتیمیت فریزبی کشور
رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: بازیکنان فریزبی همدان با تمام توان خود و با 18 بازیکن متشکل از ۴شهرستان اسدآباد، همدان، ملایر و جورقان در مسابقات آلتیمیت کشوری حضور پیدا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی درخشان پناه با اشاره به برگزاری مسابقات آلتیمیت کشوری در ارومیه اظهار داشت: این مسابقات در سبک آلتیمیت رشته ورزشی فریزبی به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود که محبوب‌ترین سبک این رشته است.

وی تصریح کرد: کمیته فریزبی استان همدان از فعالترین کمیته های کشور در اجرای برنامه‌های مدون انجمن فریزبی و کسب مقام های ارزشمند است .

وی با بیان اینکه همدان قهرمانی دوره گذشته این رقابتها را در کارنامه خود دارد، گفت: بازیکنان فریزبی همدان با تمام توان خود و با 18 بازیکن متشکل از ۴شهرستان اسدآباد، همدان، ملایر و جورقان در مسابقات آلتیمیت کشوری حضور پیدا کرده اند.

رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات بیان کرد: در این دوره از مسابقات 13 استان شرکت می‌کنند که تیم‌های استان‌های آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان، شیراز، همدان، کهکیلویه و به ویر احمد، چهار محال و بختیاری، یزد، خوزستان، زنجان و کرمانشاه در مسابقات حضور دارند.

مربی تیم همدان در این دوره از رقابتها خاطر نشان کرد: مسابقات از تاریخ 21 الی 24 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار