همراه اول
21. شهريور 1396 - 11:15   |   کد مطلب: 32397
عنوان ششمی همدان در مسابقات قهرمانی نونهالان دختر کشور
در مسابقات قهرمانی نونهالان دختر کشور تیم همدان در بین ۲۴ استان به عنوان ششم بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسابقات قهرمانی کشور نونهالان دختر در ساری از تاریخ ۱۹ شهریورماه ۹۶ در سالن چند منظوره سید رسول حسینی برگزار شد و ۲۴ استان شرکت کننده بعد از دو مرحله بازی تیمی به رقابت پرداختند .

تیم اعزامی همدان متشکل ازکیانا اردلانی مائده حسینی ستایش ایلوخانی مبینا اصلانی و بهار محمدی با هدایت زهره ابوطالبیان در این رقابت ها حضور داشتند.

در مرحله اول در جدول گروهی ۵ مقابل استان قم و گلستان با نتایج ۳-۱ و ۳-۰ به عنوان اول تیم از جدول به دور حذفی آسیایی راه یافتند بعد از قرعه کشی مرحله جدول حذفی آسیایی مقابل استان تهران ایستاد.

تیم تهران در مرحله مقدماتی استانهای مرکزی را برده و از خراسان رضوی باخته بود و به عنوان تیم دوم گروه ۶ مقابل همدان با نتیجه ۳-۲ شکست خورد.

تیم البرز در یک چهارم جدول حذفی آسیایی مقابل همدان قرار گرفت البرز با پشت سر گذاشتن استانهای کرمان ، زنجان ، در مرحله گروهی و کرمانشاه در مرحله حذفی آسیایی مقابل تیم همدان با نتیجه ۳ بر ۱ برنده شد.

همدان در جدول تعیین مقام مقابل استان کردستان با نتیجه ۳ بر ۰ برنده شد تا مقابل استان خراسان رضوی قرار گیرد در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به خراسان رضوی باخت و به مقام ششم بسنده کرد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار