همراه اول
22. شهريور 1396 - 10:57   |   کد مطلب: 32406
آغاز جشنواره «شمیم خانواده» با حضور1700 ورزشکار  در همدان
با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌ میزبانی همدان از امروز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دومین جشنواره  فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» با ورود تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین شکل اجرایی‌تر گرفته و شب گذشته با استقرار تیم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مراسم قرعه‌کشی و نحوه اجرای مسابقات به سرپرستان و مربیان تیم‌ها اعلام شد.

از صبح چهارشنبه ورزشکاران 6 رشته تکواندو، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، شنا و والیبال در سالن‌های مختلف سطح شهر همدان به رقابت می‌پردازند.

در رشته تکواندو بانوان  شرکت کننده در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در وزن های المپیکی با هم رقابت خواهند کردند که نوجوانان در5 وزن و  جوانان 4 وزن در  سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مبارزه میکنند.

 

مسابقات آمادگی جسمانی در دوبخش استقامت و ایستگاهی  که شامل  زیکزاک ، چابکی ، جابجایی وزنه و رد شدن از رو و زیر مانع و دو سرعت  خواهد بود.
این رقابت ها  در 4 رده سنی 15 تا 17 سال و 20 تا 29 سال و 30 تا 39 سال و 40 سال به بالا  در سالن تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

در رقابت ها دارت در دو رده سنی زیر 19  و بالای  19 سال برگزار که نتایج به صورت تیمی و انفرادی اعلام می شود  که مسابقات دارت  به روش  101 2از 3 لگ برگزار  و مسابقات به صورت تک حذفی برگزاری می گردد.

مسابقات تیراندازی این جشنواره با حضور 240 ورزشکار داغ‌تر از سایر رشته است بطوری که بانوان ورزشکار در دو رشته تفنگ و تپانچه شرکت می کنند .

مسابقات تیراندازی در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود و  فینال مسابقات نداریم  و 40 دقیقه زمان مسابقات تیراندازی اعلام شده است که در پایان نفرات اول تا هشتم انتخاب می شوند .

شناگران این رقابت‌ها در 4 رده سنی 14 تا 19 سال ، 20 تا 25 سال ، 26 تا 31 سال و زیر 32 سال که در رده انفرادی در مواد 50 متر آزاد و قورباغه و 25 متر آزاد و قورباغه که در قسمت تیمی در 4 در  25 متر آزاد ت و 4 در  25 متر مختلط تیمی نیز شرکت می کنند .

در رشته والیبال 34 تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه 8 و 9 تیمی قرار گرفتند که بعد از بازی‌های دوره‌ای از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد که در نهایت با برگزاری بازی‌های به صورت ضربدری تیم قهرمان معرفی خواهد شد.
مسابقات والیبال به صورت دو از سه برگزار می شود.

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور برگزار می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار