همراه اول
25. شهريور 1396 - 8:04   |   کد مطلب: 32424
حضور خانواده های پاسداران در عرصه های ورزشی افتخار بزرگی برای سپاه است
سردار مجیدی در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با بیان اینکه امروز در همدان الگویی تربیت یافته که در جهان و کشور میشود از ان یاد کرد گفت: حضور امروزشما نشان داد می توان نیروی ورزشکاری تربیت کرد که در عرصه های ورزشی خود ارمانها و فضیلت های انسانی را برای جامعه بارگو کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار کرد:امروزشما خواهران علاوه بر اینکه تمرینات را انجام میدهید اثربخشی کار خودتان هم باید ببینید.

وی اظهار کرد:همین همراهی شما با پاسداران هست که سبب شده انها با موفقیت ماموریت های خود را  انجام دهید.

سردار مجیدی افزود: وقتی یک پاسدار میبیند همسر و خانواده اش او را همراهی وعقایدش را قبول دارند با خیالی اسوده و به پاس فرامین رهبر معظم انقلاب در گوشه گوشه ایران به دفاع از  ارمان های انقلاب میپردارزد.

وی حضور خانواده های پاسداران در عرصه ورزشی را افتخار بزرگی برای سپاه خواند و  افرود:شما امروز نشان دادیدکه میشود در عرصه ورزشی تقوا و عفاف را حفظ کرد و این بستری که شما فراهم کردید افتخار بزرگی برای سپاه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار کرد:وقتی ورزشکار ما باید در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی نمی ایستد برگفته از روحیه جهادی و فضیلت های انسانی شما است که باعث میشود ورزشکار در مقابل رژیم صهیونیستی نایستد.

سردار مجیدی در پایان خطاب به خانواده های پاسداران  گفت: شک نکنید شما در بخشی از ماموریت های پاسداران سهیم و نقش کلیدی دارید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار