همراه اول
25. شهريور 1396 - 8:06   |   کد مطلب: 32425
مسئول سازمان فرهنگی، ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جشنواره سایبری سپاه به زودی برگزار خواهد شد/باید در محیط های ورزشی قهرمان عفاف بود
جشنواره سایبری سپاه به زودی برگزار خواهد شد/باید در محیط های ورزشی قهرمان عفاف بود
حجت‌الاسلام کاظم زنگنه به بیان اهداف برگزاری چنین جشنواره هایی توسط سازمان فرهنگی سپاه پرداخت و گفت: قران میفرماید خلق نکردیم جن و انس را مگر برای عبادت و سازمان فرهنگی خانواده سپاه براساس این سند بالادستی قران و همچنین کلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه برنامه های خودش را پیگیری میکند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسئول سازمان فرهنگی، ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:سازمان فرهنگی سپاه برای اینکه بتواند خانواده بزرگ  و باعزت سپاه را انجور که هستند به جامعه معرفی کند ناگزیر است جشنواره هایی را برای این رسالت برگزار کند.

 وی به بیان جشنواره هایی که تاکنون توسط سپاه برگزار شده است پرداخت و گفت: اولین جشنواره ما جسنواره قران و عترت است که برای هفتمین بار در کنار قبر ثامن الحجج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زنگنه ادامه داد:دومین جشنواره ما جشنواره فرهنگی و ورزشی است که برای اولین بار سپاه در سال گذشته برگزار کرد و از پارسال  تا به حال قریب به 400 ورزشکار به جمع ورزشکاران ما اضافه شدند.

وی حضور در این عرصه ها را قهرمانی در عرصه حجاب و عفاف خواند و گفت:انچه که مهم است این است که در این محیط های ورزشی قهرمان در حجاب,  عفاف و قهرمان در پیروی از حضرت  زهرا (س)باشیم.

مسئول سازمان فرهنگی، ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: به زودی جشنواره ای با همین عنوان برای فرزندان ذکور پاسداران هم برگزار خواهیم کرد.

وی خبر از برگزاری جشنواره  سایبری  و جنگ نرم داد و گفت: جهت امادگی خانواده های پاسداران برگزاری چنین جشنواره هایی نقش موثری در مقابله با جتگ نرم داد.

حجت الاسلام زنگنه در ادامه با بیان اینکه افتخاری برای ما هست که همدان میزبانی این مسابقات را پذیرفت افزود: همدان شهر دارالمومنین و دارالعارفین است و شهدای بسبیاری را دارد و واقعا زینت این استان شهدای ان هستند.

وی در پایان اظهار کرد: از شما خواهران  قدردانی میکنم که خود را بسیار خوب  چه از لحاظ تقوی و حجاب و عفاف  نشان دادید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار