همراه اول
25. شهريور 1396 - 9:48   |   کد مطلب: 32432
سنگ تمام همدانی در جشنواره شمیم خانواده
دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور به مدت 4 روز در همدان برگزار شد .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جشنواره شمیم خانواده از 21 شهریور با پذیرش و اسکان تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور آغاز شده و رقابت‌ها 22 و 23 شهریور در دو سالن ورزشی امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد همدان انجام شد.

 

در این دوره از مسابقات بیش از هزار و 500 نفر از همسران و فرزندان شاغلان و بازنشستگان سپاه در قالب 60 رده سپاه و 6 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 

 

این رشته‌ها شامل والیبال، تکواندو، شنا، دارت، آمادگی جسمانی و تیراندازی برای دو رده سنی جوانان و نوجوانان است که در رشته شنا 39 تیم، تیراندازی41، والیبال 39، تکواندو 24، آمادگی جسمانی 41 و دارت 40 تیم شرکت داشته‌اند.

 

استان همدان که در میزبانی مسابقات و المپیادها و جشنواره های ورزشی نیز کارنامه درخشانی دارد این بار نیز خاطرات خوبی را برای فرزندان و همسران پاسدار در کهن شهر تاریخی خود رقم زد .

 

 

در گفت و گویی با بانوان ورزشکار که از دیگر استانها حضور داشتند ، بانوی گلستانی مهمان نوازی و پذیرش و رسیدگی به ورزشکاران را این شهر تاریخی بی نظیر دانست و گفت: برای اولین بار بود که به این استان سفر کردم و دوست دارم با همسرم به مناطق گردشگری و تاریخی این شهر سفر کنیم چرا که در همین چند روز اسکان نیز از مکان های گردشگری زیادی بازدید کردیم .

 

دیگر بانوی ورزشکار که دختر پاسداران بود و از خوزستان عازم همدان شده بود از آب و هوای خنک همدان تعریف می کرد و میزبانی خوبی که این چند روز همدانی ها از آن ها داشتند ، همچنین امیدوار بود که با مدال ها و کاپ های تیمی عازم شهرشان شوند .

 

 

در این چند روز میزبانی استان همدان شاهد کارهای فرهنگی در سطح شهر و دید و بازدید ورزشکاران از اماکن تاریخی و گردشگری بودیم و نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر و خوابگاههای ورزشکاران و اکران فیلم های تاریخی و حماسی و برپایی غرفه های فرهنگی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی همدان که مکان میزبانی ورزشکاران بود از مهمترین کارهای تبلیغی بود .

 

 

 

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

 

در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به میزبانی استان همدان از خانواده شهید مدافع حرم فانوسی و خانواده شهید سردار همدانی و همچنین سردار سعید قهاری تجلیل و قدر دانی شد.

 

در این مراسم تمامی شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم هایی شاخص از شهر خود و با داشتن  حجابی زهرایی  نشان دادند که میتوان در عرصه های ورزشی فعالیت  و عفاف و حجاب هم حفظ کرد.

 

 

در این مراسم مسول فرهنگی سپاه پاسداران کشور و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان به سخنرانی پرداختند و سرودهایی هم توسط گروه نورالمهدی برگزار و همچنین از بر گزیدگان مسابقات ورزشی  قدر دانی شد.

 

در انتهای مراسم به پاس احترام به خانواده شهدا تجلیلی از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید همدانی و فانوسی و همچنین  شهید شاخص سال شهید قهاری سعید صورت گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار