همراه اول
2. مهر 1396 - 8:10   |   کد مطلب: 32481
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
همدان یکی از قطب‌های هاکی کشور است
همدان یکی از قطب‌های هاکی کشور است
ضمیری کامل گفت: همدان از سوی فدراسیون هاکی کشور به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هاکی معرفی شده و همه ساله علاوه بر حضور در سکوهای قهرمانی شاهد حضور چندین همدانی در اردوهای تیم ملی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هاکی افزود: همدان از سوی فدراسیون هاکی کشور به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هاکی معرفی شده و همه ساله علاوه بر حضور در سکوهای قهرمانی شاهد حضور چندین همدانی در اردوهای تیم ملی هستیم.

وی عنوان کرد: هاکی همدان هرچند در بخش پسران نتوانسته موفقیت‌های درخشان گذشته را داشته باشد اما با وجود محدودیت در امکانات نظیر زمین چمن توانسته در بخش مینی‌هاکی، هاکی سالنی و بانوان همواره جزو برترین‌های کشور باشد.

ضمیری‌کامل اضافه کرد: استان همدان استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در دو بخش آقایان و بانوان هاکی دارد و حضور بازیکنان استان در اردوهای تیم ملی نشان از توانایی بالای بازیکنان استان است.

وی گفت: هاکی همدان به ویژه در بخش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سه ورزشکار به نام‌های زهرا زارعی، ساناز بهرامی و سمیرا قاسمی در چند ماه اخیر اعضای تیم ملی بانوان ایران بوده‌اند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به ظرفیت بالای ورزش همدان در حوزه زیرساختی و آمادگی کامل برای میزبانی از اردوی تیم‌های ملی اشاره کرد و افزود: همدان برای میزبانی‌ رقابت‌های کشوری، آسیایی و بین‌المللی آماده است و همچنین این روزها با توجه به برخورداری از امکانات خوب و ایده‌آل، شاهد برپایی اردوی تیم‌های ملی مختلف از جمله ژیمنستیک و هاکی در این استان هستیم.

وی در پایان بیان کرد: چندین هیات‌ ورزشی استان درخواست برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف را در همدان داشته‌اند که با توجه به زیرساخت خوب ورزش همدان آمادگی برگزاری هر میزبانی ورزشی وجود دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار