همراه اول
12. مهر 1396 - 9:34   |   کد مطلب: 32528
دوومیدانی ، هیات برتر همدان در شش ماهه نخست سال 96 شد
علی ضمیری کامل گفت: با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیات دو ومیدانی همدان برترین هیات ورزشی این استان درشش ماهه نخست امسال شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام این مطلب اظهار کرد: در جمع بندی برترین هیات های ورزشی همدان در حوزه قهرمانی، درشش ماهه نخست امسال هیات های دو ومیدانی ، جودو و قایقرانی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: همچنین هیات های تکواندو، بوکس، فوتبال و والیبال در رتبه های چهارم تا هفتم این ارزیابی قرار گرفتند.
ضمیری کامل تصریح کرد:در حوزه ورزش همگانی نیز هیتت ورزش های همگانی در رتبه نخست این ارزیابی قرار گرفت و هیات های پهلوانی و زورخانه ای و ورزش های بیماران خاص در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
وی با اشاره به ده هیات ضعیف این ارزیابی گفت: در این ارزیابی هیات های سه گانه، تیراندازی، نجات غریق، ناشنوایان، وزنه برداری، بولینگ و بیلیارد، ورزش های جانبازان و معلولین، اسکی، ژیمناستیک و اسکواش در رتبه های آخر این ارزیابی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: عدم ارسال اطلاعات، عدم اعزام به مسابقات کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، عدم برگزاری لیگ های استانی و عدم ارتقاء سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات ها در این ارزیابی داشته باشد.
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.
وی افزایش حضور ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی دور بعد و کسب نتایج درخشان توسط آنان را از نتایج قابل پیش‌بینی اجرای این طرح دانست و ادامه داد: طرح نخبه‌یابی و نخبه‌پروری ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان به اجرا در می‌آید.
ضمیری کامل ادامه داد: برای رسیدن به این مهم جلسات و هم اندیشی های متعددی با حضور روسای ورزشی یاد شده با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش استان برگزار شده و در صورت نیاز با متخصصان و کارشناسان کشور نیز مراوده و مذاکراتی خواهیم داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار